Δεκεμβρίου 04, 2009

Κυπρολέων: Δόξασι ο θεός οι αγαπητοί μας στρέιτ γονιοί κάμνουν νέους γκέι κάθε μέρα!

Τον Κυπρολέοντα εγνώρισα τον μέσα που το μπλογκ του, Gay Cyprus, που τότε που άρκεψε να γράφει, το Φθινόπωρον του 2007. Τον ίδιον τζιαιρόν ανακάλυψα τζιαι το Ππουστόπαιδο τζιαι τον Γκρηκστόρις (αλήθκεια που εχάθηκεν τουντο παιδίν;). Η έκπληξη μου ήταν μεγάλη γιατί πρώτη φορά εθκιάβαζα κείμενα κυπραίων γκέι τζιαι μάλιστα να ασχολούνται ανοικτά με θέματα της γκέι καθημερινότητας τους. Τότε ήταν που αντιλήφτηκα ότι επιτέλους ήβραν τζιαι τούτοι οι ανθρώποι έναν τόπο που τέλος πάντων εννα μπορούν να φκάλουν τα σώψυχα τους σε μας ούλλους, χωρίς να φοηθούν τίποτε. Τζιαι όντως που τότε εκάμαν την εμφάνισην τους  πολλοί γκέι μπλόγκερς. 


Αξίζει να αναφερτεί ότι οι μπλόγκερς δείχνουν εξαιρετικά ψηλόν επίπεδο ωριμότητας στο θέμα της αποδοχής τζιαι της ισότητας των μειονοτήτων γενικά τζιαι των γκέι ειδικότερα. Βέβαια ο Κυπρολέων λαλει τα πολλά καλλύτερα που μένα...



Ερ.: Από πότε μπογκάρεις και τι είναι εκείνο που σε έσπρωξε στο μπλόγκιγκ;


Εξεκίνησα το μπλογκινγκ τον Μάρτη του 2007. Ηταν δκυό-τρία πράματα που με εκάμαν να ξεκινήσω. Το ένα ήταν ότι εν εύρισκα πολλές σελίδες στο ίντερνετ για τους γκέι στην Κύπρο. Το άλλον ήταν ότι την τελευταία φορά που επισκέφτηκα την Κύπρο επρόσεξα οτι ο κόσμος άρκεψε τζιαι εκαλαμάριζε λλίο, υποθέτω ένεκα της ελληνικής τηλεόρασης, έθελα να δοκιμάσω να γράψω στα Κυπριακά κάτι. Το τελευταίο ήταν ότι άρκεψα να νοιώθω αποκομμένος που την Κύπρο τζιαι έθελα να έβρω τρόπο να έρτω σε επικοινωνία με άλλους γκέι Κυπραίους χωρίς να με ρωτούν το ύψος μου, το βάρος μου, τζιαι το μέγεθος της πουλλους μου :)


Ερ.: Επέλεξες να γράφεις με ψευδώνυμο. Το γεγονός ότι είσαι γκέι έχει να κάνει κάτι με αυτό; Και επίσης πως έτυχε να επιλέξεις το συγκεκριμένο;


Ναι, αμαν εξεκίνησα το μπλογκ εν έξερε κανένας Κυπραίος συμπεριλαμβανομένης τζιαι της οικογένειας μου ότι είμαι γκέι. Αρεσκει μου η ιστορία. Των τζιαιρο των δέκα Βασιλείων της Κύπρου ο κόσμος εισιεν ονοματα με το -Κυπρος- μέσα, όπως Ονασίκυπρος. Αρέσκει μου. Αν κάμω ποττέ γιο εννα τον φκάλω Κυπρολέων τζιαι να τον φωνάζουμε Κύπρο για να μεν τον περιπαίζουν οι άλλοι οι μιτσιοί στο σκολείο.


Ερ.: Έχεις δημιουργήσει γνωριμίες με άλλους μπλόγκερς;


Ναι εγνωρίστηκα με δκυό -τρεις αλλά οϊ πρόσωπο με πρόσωπο. Κρατούμε επαφή μέσω του Facebook


Ερ.: Ισχύει ότι το διαδίκτυο είναι ένας χώρος όπου δεν κυριαρχεί η ομοφοβία και όπου οι γκέι μπορούν να δράσουν ισότιμα με τους μη γκέι;


Έσιη τζιαι στο ίντερνετ ότι έσιη τζιαι στην κοινωνία. Έσιη όμως παραπάνω ελευθερία τζιαι πρόσβαση χωρίς οι δημοσιογράφοι ή άλλοι να λογοκρίνουν τζιαι να δκιαλεουν ίντα που να πλασάρουν του κόσμου. Η φωνή των γκέυ εν τζιαμέ για όποιον θέλει να την έβρει.


Ερ.: Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας ένα πολύ ευχάριστο ή εντυπωσιακό πράγμα που σου συνέβηκε μέσω ή λόγω του μπλογκ;


Είπαμε το μπλόγκινγκ εν ενδιαφέρον αλλά οϊ τζιαι τόσο ενδιαφέρον :) Που έννα μου τύχει κάτι συνταρακτικό έννα το γράψω. Ευχάριστο ήταν που ενας φίλος το περασμένο καλοτζιαίρι έβαλε τα δκυο τζιαι δκυο μαζι τζιαι εκατάλαβε ότι εγιώ έγραφα το μπλογκ. Εισιε χάζι.


Ερ.: Το μπλογκ σου έκλεισε δυόμισι χρόνια ζωής. Τι πιστεύεις ότι πρόσφερε:
-σε σένα
Όντως εβοήθησε να ξανάβρω σύνδεση με την Κύπρο τούτην την φορά οϊ μόνο σαν συγγενής, συμμαθητής, συστρατιώτης αλλά τζιαι σαν γκέι άντρας που εν μιάλο κομμάτι της ζωής μου.
-στους αναγνώστες σου
Ελπίζω να τους έδωσε ενα μιτσή παράθυρο στην ζωή μου σαν γκέι άτομο. Έχω πολλές απόψεις τζιαι για το Κυπριακό τζιαι για κοινωνικά θέματα αλλά με κίνδυνο να φαίνουμαι κολλημένος σε ένα θέμα τζιαι μονοδιάστατος, προσπαθώ να μινείσκω στο γκευ+κυπραιος. Όπως πολλοί μου εγραψαν σε email έδειξεν τους οτι εσιη τζιαι άλλους με τις ίδιες ανησυχίες. Το πιο μιάλο πρόβλημα ένει πως να το πουμε της οικογένειας.
-στη κοινωνία
Η κοινωνια χμμμ…..αν έβρουν το μπλογκ μου τζιαι δκιαβάσουν το ελπίζω να δουν πρώτο ότι είμαστε δαμε, πριν ,τωρά τζιαι στο μέλλον. Εν θα εξαφανιστούμε…. Δοξασι ο θεος οι αγαπητοί μας στρέιτ γονιοί κάμνουν νέους γκέι κάθε μέρα. Δεύτερο ότι έννεν ανάγκη να ξέρουμε γιατί είμαστε γκέι ….απλά ότι είμαστε. Έννεν ανάγκη να αγχώνεται κανένας αν εν λόγω DNA κτλ. Που εννα μάθουν οι επιστήμονες εννά μας πουν. Τρίτο εν είμαστε αξιογέλαστοι …..θωρώ την φάτσα μου κάθε μέρα τζιαι εν με πιάνει ποττέ το γέλιο. Τεταρτο, είμαστε γιατροί, δικηγόροι, σκουπηδκιάριες, πωλητές, κομμωτές, ψηλοί, κοντοί, πασιήες, παστοί, γενικά ότι είδος πλασμάτου υπάρχει στον κόσμο. Πέμπτο το ότι εν είμαστε ευνούχοι. Όπως οι στρειτ άντρες έτσι τζιαι οι γκέι έσιη που τα καταφέρνουν τζιαι έχουν σεξ κάθε νύχτα έσιη που παν μήνες χωρίς. Γενικά εν νοιώθω πολλά άνετα που γράφω για τις σεξουαλικές μου περιπέτειες, αλλά ιντα που εννα καμω θυσιαζουμε :) Εν θέλω για να γινούμαστε ανεχτοί τζιαι αρεστοί στην κοινωνία να ασχολούμαστε μόνο με την μόδα, τα φαγια τζιαι τα φκιόρα.


Ερ.: Σκέφτηκες κάποια στιγμή να παρατήσεις το μπλόγκιγκ; Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στη ζωή σου;


Οϊ εν εβαρέθηκα ακόμα. Εγίνηκε το ημερολόγιο μου ενα περίπου. Πριν εβαρκούμουν να βκαλλω πολλά βιτεο. Τωρά έχω έξτρα λόγο τζιαι αρεσκει μου. Εν ωραία να παέννεις πίσω τζιαι να θωρείς ίντα που εσκέφτεσου, ίντα που έφαες, που επείες αν επέρασες καλά.


Ερ.: Πόσο νομίζεις ότι το μπλόγκιγκ μπορεί να βοηθήσει στην άμβλυνση της προκατάληψης ενάντια στους ομοφιλόφιλους;


Ίδη έσιη αρκετούς γκέυ που γράφουν. Σιγά σιγά ελπίζω παραπάνω στρέιτ κυπραίοι να έρτουν σε επαφή με τα γκέυ μπλογκς τζιαι να τους βοηθήσει να δουν ότι εν έσιη κανένα κίνδυνο που τους γκέι τζιαι ότι εν το ίδιο με τους άλλους εχτός φυσικά ότι ερωτικά τραβά τους το ίδιο φύλο.


Ερ.: Δεν έχω παρατηρήσει επιθετικά σχόλια ούτε στο δικό σου ούτε σε άλλα μπλογκς ομοφυλοφίλων. Είναι όντως έτσι; Πιστεύεις ότι νομιμοποιείται κάποιος μπλόγκερ να διαγράψει σχόλια που θεωρεί ότι ξεπερνούν κάποια όρια που ο ίδιος θέτει για το μπλογκ του.


Όντως εν είχα αλλά γενικά όμως οι Κυπραίοι σαν λαός εν τζιαι εννα γράψουν επιθετικά σχόλια για τους γκέι εχτός αν εν ρόκολοι για να κάμουν χάζι. Τωρά αν για μάππα, τον Γρίβα τζιαι το Τσιε εν άλλη κουβέντα. Ο ιδιοκτήτης του μπλογκ μπορεί να κάμει ότι θέλει με το υλικό της σελίδας του. Τα σχόλια εν μέρος τζιείνου του υλικού.

Ερ.: Βρίσκεις ότι εκτός από τη ραγδαία αύξηση του αριθμού των μπλογκς υπάρχει και κάποια αντίστοιχη άνοδος στη ποιότητα των αναρτήσεων;


Ναι νομίζω, παρόλο που αμαρτία μου εξομολογημένη δκιαβαζω λλια μπλογκς ένεκα χρόνου. Γενικά εν δκιαβάζω μπλογκς κυπραίων γραμμένα στην κοινή ελληνική διότι βαρκούμε τα πολλά. Το λλίο χρόνο που έχω θέλω να δκιαβάζω κυπριακά. Αν θέλω κάτι καλογραμμένο στην κοινή ελληνική έχουν που την Ελλάδα σιηλιαες μπλογκς.


Ερ.: Εξακολουθεί για σένα το μπλόγκιγκ να περιβάλλεται από τη μαγεία και τις υποσχέσεις με τις οποίες εισέβαλε πριν 4-5 χρόνια στη ζωή μας.


Εν ηξέρω για μαγεία αλλά σίουρα το κυπριακό μπλογκινγκ για μένα εννά παίξει ουσιαστικό ρόλο στην επιβίωση των κυπριακών (κυπριακής γλώσσας).


Ερ.: Πως βλέπεις τις μελλοντικές επιδράσεις του μπλογκιγκ στη κυπριακή κοινωνία.


Για πρώτη φορά οι κυπραίοι αρνιούνται την καταπίεση του κράτους τζιαι των δημοσιογράφων που εβαλτήκαν να μας αλλάξουν με το ζορι. Σε μια μόνο γενιά εκαταφέραν να μας κάμουν να μεν συνεννοαται η στετέ με το αγγόνι. Με μιαλη μου χαρά επροσεξα το καλοτζιαιρι οτι τα κυπριακα ξανανθιζουν. Θέλω να πιστευκω πέρα που τις σειρές στην τηλεόραση εβοήθησε πολλά τζιαι το ίντερνετ τζιαι τα μπλογκς.


Ερ.: Τι θα ήθελες να συμβουλέψεις τους νέους μπλόγκερς;


Να ηγηθούν της προσπάθειας να γίνουν τα κυπριακά μέσο γραπτού λόγου. Να παίξουν με την γλώσσα να δουν ίνταλως δουλεύκει άμαν γράφετε. Να έβρουμε λύσεις στα φωνητικά προβλήματα που το αλφάβητο έσιη λλίη δυσκολία να χειρίζεται. Εγιώ εν τα καταφέρνω διότι είμαι ανορθόγραφος τζιαι λλίο μονοκόμματος. Είμαι σίουρος ότι άλλοι με λλίο ταλέντο στο γράψιμο τανούσιν πάρα πολλά.

34 σχόλια:

ΔemΩΝ είπε...

Αυτό που θα είχε ενδιαφέρον είναι αν αυτή η τάση ανθρώπων να γράφουν για τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις, όπως κάνει ο φίλτατος κυπρολέων και άλλοι, που προβάλουν τη ομοφυλόφιλη σεξουαλική τους προτίμηση, κάνοντάς τη κεντρικό θέμα στα μπλογκ τους, θα βρει μιμητές και από άλλους (σαδιστές, μαζοχιστές, παρτουζιάρηδες, kinky, κλπ), ώτσε το sexual μπλογκιν στην Κύπρο να αποκτήσει μια πολυχρωμία και να γίνει λιγάκι πιο... πικάντκο. ;)

ΔemΩΝ είπε...

Πέρα από την πλάκα όμως, ο Κυπρολέων θέτει ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα σε ότι αφορά τη γλώσσα. Επειδή η εργασία μου έχει άμεση σχέση με τη γλώσσα (και κυρίως την καθημερινή γλώσσα)πιστεύω πως όσο ο Κύπριος συνεχίζει να ζει αυτό τον διχασμό μεταξύ της γλώσσας που μιλά και της "επίσημης" γλώσσας των εντύπων, των τηλεοράσεων, των μπλογκ και των διαφημίσεων, δεν θα γράψει ποτέ καλή λογοτεχνία, ποίηση, πρόζα, ή ακόμα και ένα καλό άρθρο στην εφημερίδα ή το μπλογκ του. Αν δεν γράφει με τη γλώσσα που μιλάει, βρίζει, ερωτεύεται, κάνει έρωτα και κυρίως σκέφτεται, κάθε γραπτός λόγος του θα είναι άνοστος, χωρίς ζουμί και εν τέλει αδιάφορος - με όλες τις φωτεινές εξαιρέσεις φυσικά...

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Δεμων... γινεται να καλυψω τα παρτουζιαρικα εγιω? :)
Ο λογος που γραφω για το σεξ ενει διοτι πολλες φορες οι γκευ γινουνται ανεχτοι μονο αμαν συμπεριφερουνται σαν ευνουχοι, μονο αμαν εχουν φιλεναδες τζιαι παν για ψουμνισμα τζιαι καφε ενω σουζουνται σαν τους ξιβιδωτους. Τωρα να δουμε αν ο Βαντζιελης αν θα καμει ποττε σεξ στην αιγια φουξια οπως οι αλλοι ουλλοι. Φυσικα το να εισαι γκευ εν πολυδιαστατο πραμα που φυσικα περιλαμβανει τζιαι το σεξ αλλα οϊ μονο. Εσιης τζιαι την αγαπη, τζιαι τον ερωτα. Εν θα ελαλουν οτι το να εισαι γκευ εν σαν εισαι παρτουζιαρης η σαδομαζοχιστης. Νομιζω εν παραπανω αν εισαι στρεϊτ vs γκευ. Που τζιαμε τζιαι τζει εσιη ανθρωπους που καμνουν το missionary, παρτουζιαρικα ή καθολου διοτι εν τα καταφερνουν να εβρουν καποιο.

Εν ηταν καλα αν εσπαζαμε τζιαι αλλα ταμπου στην Κυπρο αν τζιαι αλλοι στρειτ τζιαι μη εγραφαν για την σεξουαλικη τους ζωη. Νομιζω οι κυπραιοι εννα εχουμε πολλες ιστοριες να πουμε στο θεμα :))

Aceras Anthropophorum είπε...

Επροσέξατε ότι σπάνια στρέιτ αρσενικός μπλόγκερ αφήνει σχόλιο σε γκέι μπλογκς; Μόνον κορούδες γράφουν τζιαι του Γρήκστόρη τζιαι του Κυπρολέοντα, τζιαι του ππουστόπαιδου. Εμέναν που άφηκα μια φορά στου colourful-thinking.blogspot.com (πολλά καλός μπλόγκερ αλλά επαραίτησεν τα) είπαν μου ότι είμαι κρυπτοππουστούιν. Φαίνεται το να θκιαβάζεις κρυφά του γκέηες εν υποδηλώννει κρυφές απωθημένες ορμές, ενώ το να γράφεις σχόλια υποδηλώννει. Γίνεσαι φανερός κρυπτό@@@.

Νομίζω ότι ισχύει τζιαι στα μπλογκς η ίδια θεωρία που ελαλούσαν κάτι "στρέητ" κουλουμπ@ρ@δες (ένας απο τους οποίους παντρεμένος με κοπελλούδιν) στον λόχον μου (είχεν πεντέξι στους πεήντα) που επααίνναν σε κάθε έξοδο πνα γαμ©©©ουν ππο©©στ©©ς, ιμίσς για να πκιάουν πεντόλιρον. Δεν εχάνναν έξοδον που να μεν κουλιάσουν στην πλατείαν ελευθερίας τζιαι επαίζαν τζιαι πολλά τους μάτσιο. Ελαλούσαν λοιπόν ότι άμαν την φάεις μέχρι 10 φορές δεν ππουστ©φκεις. Που την εντέκατην τζιαι τζιεί είσαι επίφοβος. Υποψιάζουμαι ότι φοούνται να αφήκουν σχόλια σε ππ©©στ©μπλόγκς άμπα τζιαι χάσουν τον λοαρκασμόν τζιαι αφήκουν πέραν των 11 σχολίων τζιαι ππ©©στέψουν.

Θέλω να ρωτήσω την Σταλαματιά, την Rose ή την Ψυχίαν που θκιαβάζουν Γκρήκστόρη τζιαι Κυπρολέοντα: "οι κορούδες δεν ηππ©©στέφκουν άμαν επισκέφτονται έτσι ύποπτους ιστοχώρους;"

Ανώνυμος είπε...

Acera na sou po touto.En en eho provlima na afiko sholio i na thkiavazo to blog tou filtatou.
Apla kapia stigmi eperiegrafe pramata polla glafira pou aforoun tous gay pou anatrishasa ,anakatsiasa kai polla apla en m endiefere na ton thkiavazo.
Men sou po oti ekame me (athela tou vevea) na tous
antipathiso akoma parapano

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Anwnyme, lypoume an se ekama na anatrisiaseis tziai na anakatsiaseis alla inta pou enna kamoume afou touta kamnoun oi gay. Alla opws egrapsa tziai prin to na eisai gay symperilambanei tziai sex, merikes fores plhktiko sex merikes fores agrio sex, merikes fores kaQolou sex. Merikoi en pistoi ston syntrofo tous gia 25 xronia alloi pan me diaforetiko kaQe nyxta. Nomizw to idio ginetai tziai me tous streit.

Antilambanoume oti pairnw risko me na perigrafw sexualikes peripeteies tziai oti ennen gia oullous..ejou tziai grafw sthn epikefalida an en myllwmeno wste na jerei kapoios prin to dkiabasei. Alla pou thn allh sthn prospaQeia oi gay na ginoun arestoi tziai apodextoi merikes fores "afto-evnouxizountai". Dete ton Vantzieli sthn Aigia Fuxia... en sthn idia hlikiakh omada me oullous tous allous nearous xwrkanous. Qwroumenton, areskei mas, forei ta fuxia tou, kenta, kamnei kafe, rafkei foustania tziai kamnei parea me tis koroues. Oullh h Kypros agapaton. Qelw na dw inta pou enna paQei h seira an o Vantzielis reji poukato ena kaloxwrith, opws ekame O Leontis me thn Pantelou h' o Dhmhtros me thn Ppinou. O Vantzielis mono Qavmasmo gia ton leventi tou xwrkou dikaioute ej apostasews.

En logiko nomizw se mia omada pou anhkoun mono arsenitzioi h sexoualikothta na llion pio entonh tziai llion xapolyth. (streit antres sta kapare ?!?!) Oi lesvies pou xerw en pio prosgeiwmenes pio spiQkiasimes. Isws o gay gamos na bohQhsei oi sexoualikes sxeseis na perioristoun metaxy dkyo atomwn, isws na bohQhsei tziai sthn meiwsh ths ejaplwshs tou Aids enhjerw, alla polloi gay noiwQoun thn anagkh ths nomikh katoxyrwshs ths sxeshs tous.

Tziai mena adeiazei me h skepsi na paw me genaika alla en tziai antipaQw tous streit. Aplws dexoume oti etsi en h fysh tous. Xerw me kaQe leptomereia inta pou kamnoun oi streit sto krebati (as en kala to xtube) tziai pale sympaQw tous.

Elpizw h antipaQeia sou gia tous gay anti na afjanetai na meiwQei me ton tzairo tziai oso syzhtoume ta Qemata gyrw pou thn omofylofilia llion pio anoixta. An telika apodexteis tous gay en kallitera na tous apodexteis opws enei para na apodexteis kati pou en enei.

SKonte είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
SKonte είπε...

χμ γιατι πρέπει σε ενα μπλογκ ενος γκει, να αναφερεται παντοτε η σεξουαλικη του ζωή και πως το κανει και ποτε το κανει τζε αν επαρτουζαρε ο Κυπρολεων ή ο γκριστορις ή ο οποιοσδήποτε γκει; εν μπορεις να ασχοληθεις(-τε) με πιο σεμνες καταστάσεις οπως το τραφφικ, τα Μακντοναλτς, το νεο ΟS της Google? τζε εμεις οι στρειτ πηδάμε αραιά και που αλλα δεν το λεει και ο κωλος μας! εκανα ξανα την απορία αυτή κάπου και παρολίγο να με λυντσαρει ένας γκει όχλος. αντιλαμβανομαι ο κυπρολεων λεει το κανει για να σπάσει ταμπου αλλα αμφιβαλλω.

rose είπε...

ΚυπροΛέων χαιρετώ σε

στην ερώτηση του Acera μπορώ να απαντησω με το αξίωμα: "ουδεποτε έπαθε κανεις τίποτα με ολίγη πουστιά" :-))

άρα αν πούστεψα επειδη περνω απο γκει μπλοκς, μικρό τα κακό!

αντε να σας ξαναβρω στους μπαξέδες...

Ανώνυμος είπε...

Αν είχα έτσι φοβίες ένι ήταν να φκαίνω που πόσσω μου,ούτε θα έμπαινα σε οποιοδήποτε μπλογκ.
Ασερα θέλεις να πεις εσού που εμπήκες στου Γκρηστορι εκαρκαλίστηκες κάπου που δεν έπρεπε; χα χα χα .Φιλούθκια που την Αθήνα.Για σου Κυπρολέων.
Σταλαματια.

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Skonte: To blog esih Qema thn gay zwh mou. Skeftouto oti ena ena paraQyroui se tzieino to kommati ths zwhs moy mono.

Ontws anhsyxw oti fainoume monodiastato tziai epifaneiako atomo. Diabebebaiwnwse oti emai polla pio periploko atomo apo oti na asxoloume mono gia ta klaps, to sex tziai ta akriva estiatoria. Exw apopseis tziai malista entones tziai gia politika Qemata tziai gia koinwnika sthn Kypro tziai thn Ameriki. To kypriako provlima, h lysh tziai touta oulla apasxolloume pera tou kanoninikou (men me valleis panw na arkepsw lol). To epaggelma mou en polla texniko tzai asxoloume me erga ekatomyriwn. H douleia mou trwei mou pollh xrono mou thn hmera entos tziai extos tou grafeiou. Symmetexw se alla forums ntopia sthn Ameriki (fysika oi me to psevdwnymo Kyprolewn)pou asxolountai me provlimata topikou xarakthra px poleodomika Qemata.

En esih idh omws ekatontades blogs na asxolountai me to kypriako provlima? En esih omws polla na asxolountai me gay Qemata. En o idios o logos giati grafw sta kypriaka. Idh esih sihliaes sta ellhnika.

Afou egrapsan oi alloi tziai gia to Griva tziai to Makario tziai gia to Tasso tziai gia ton Glavko kaQe toso proskalwse to diko mou to blog na dkeiavaseis gia kanena fai kaloimeiremmeno, gia kanena club, gia kanena beach party ...e tziai mesa mesa gia kamia peripeteioulla....mia zwh thn exoume ta mavrogeima... Mesa se touta oulla en tziai ta koinwnika provlimata twn gay, oi diakriseis stous forous, yphresia sto strato, diakriseis sthn douleia ktl. An den grapsw egiw gia tagay Qemata pou eimai gay pios enna grapsei?

O logos pou enei grafw mono gia ta provlimata enei dioti en noiwQw krima. Oulloi exoume provlimata tziai oullous h koinwnia kati mas kamnei. PX Oi genetzies akoma ypoferoun diakriseis sthn douleia enw tous streit antres ta dikasthria piannoun tous ta kopelloyQkia tous pros ofelos thn genekas panta aman xwrisoun. Na men arkepsoume gia atoma me eidikes anagkes, meionothtes ktl.

ProspaQw na smiw ta post mou me analafra Qemata tziai me pio sovara Qemata gia nan llion balancarismeno.

Paizei rolo pou en exw tziai filo tziai eimai elefthero poulli. Evrete mou kanena ziliarokatto gkomeno na ginei plhktiko tziai pantremenou typou to sex na men exw tipote na grafw lol.

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Geias sas tziai xara sas Rose tziai Stalamatia.

Cake είπε...

Σσιέρουμαι πάρα πολλά ρε Κυπρολέοντα που μιλάς με τόσην αγάπη τζαι σεβασμό για την κυπριακή διάλεκτο/γλώσσα. Εξέφρασες ακριβως τον λόγο που εγώ θεωρώ την κυπριακή μπλογκόσφαιρα ένα σημαντικό 'πνευματικό' χώρο τζαι δυνατό μεσο επικοινωνιας. Γιατί επιτρέπει στη κυπριακή διάλεκτο να ανθίσει και να χρησιμοποιηθεί όμορφα τζαι σεβαστά που ανθρώπους νούσιμους, αστείους τζαι σοβαρούς, που έχουν πραγματικά κάτι να πούν. Επιτέλους η κυπριακή διάλεκτος δεν εξευτελίζεται ως η έκφραση των αμπάλατων χωρκατών τζαι φτανών ανθρώπων που θωρούμεν στα κυπριακά σήριαλ.

sike είπε...

my black truth, ήταν να πω τζείνο που είπε ο σκόντε. Μιαν περαντζάδα που έκαμα σε "αδερφικά" μπλογκς, είδα ότι σπανίως ασχολούνται με κάτι άλλο που τη σεξουαλική τους ζωή, τη στιγμή που οι "ίσιοι" γράφουν για τόσα άλλα, και ποτέ με τόση γλαφυρότητα αν και όταν πρόκειται για τα ερωτικά τους... Είναι γκέυ μπλοκς και όχι μπλογκς (από)γκέυ. Αλλά στην απάντησή σου λαλείς τα καλά σάννα - για τον εαυτό σου.

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

sike: giati en egrapses llion pio glhora na me blablablarizw treis selides na kamw to point mou lol?

To blog mou en gay blog oi blog pou gay. Ta alla blogs pou asxolountai me to Google OS, me thn politiki h me thn logotexnia mporei na grafountai tziai pou gay alla to Qema tou blog en allo. Etsi to Qema sexualikothtas en erketai gia shzhthsh. PX pou eimai sthn douleia tziai exoume meeting pou erkete h seira mou na syntixw en tziai lalw tous me poious epartouzara. Syntixanw gia to Qema tou meeting. (perimenw na ertw essw na sas to grapsw esas :) )Etsi tziai ena blog pou onomazetai "gaycypriot.blogspot.com" miniskei sto Qema tou pou perilambanei (happy me) tziai istories gia gay sex tziai alla polla pou exoun na kamoun me thn proswpikh gay zwh pou sthn prokeimenh periptwsh en h dikh mou. an Qelei kapoios na dkiavasei gia thailandezika fagia en Qa paei sto perapedi.blogspot.com.

Demon tziai Cake egiw lalw sas to oti to etos 3053 oi filologoi enna Qwroun ta kypriaka blog tou 2009 tziai enna laloun en san ton Erwtokrito tziai thn Arodafnousa gia thn Nea Ellhnikh. Ate kountate na kounthsoume parapanw bloggers na to gyrisoun sta kypriaka. Esih polla talantouxous bloggers pou to grapsimo mou tous en xara Qeou na to dkiavazeis. Gia mena pou eimai tziai sthn xeniQkia en miali xara na ta dkiavazw meta pou meres pou mporei na men akousw mia kypriakh lejh pou kanena.

Ππουστόπαιδο είπε...

"An telika apodexteis tous gay en kallitera na tous apodexteis opws enei para na apodexteis kati pou en enei."
Ακριβώς τούτο απαντά σε ούλλες τες ερωτήσεις γιατί "γράφουμε μόνο για το σεξ" ιμίσιμου. Λες τζαι έχουμε δικαίωμα στη γνώμη μας φτάνει να κρατούμε τα "ew, γιάκς, αντροπή" κομμάθκια μας χωσμένα.
Εν έχω πρόβλημα να θκιαβάσω το μπλογκ κάποιου στρέιτ που λαλεί για τα σεξουαλικά του. Αν είχα εν θα το εθκιάβαζα αλλά εν θα ελάλουν "μα γιατί πρέπει να το λαλεί τζαι ο κόλος του;" Η αντίδραση του Σκόντε ας πούμε φκαίνει απλά που την ομοφοβία του μια τζαι εν πείθει με τους άλλους λόγους του. Τι πάει να πει "παρολίγο να με λυντσαρει ένας γκει όχλος"; Έπρεπε να σου πουν ευχαριστώ;
Εγώ θέλω να πιστεύκω πως αν τζαι δεν κάμμω πολιτικές/ κοινωνικές αναρτήσεις αφήνω να φανούν καθαρά οι απόψεις μου γιατί πιστεύκω ότι εν πρέπει ένας ππούστης να ευνουχίζει τις απόψεις του για να εν αρεστός. Ελπίζω το μπλογκ μου να ικανοποιεί που τούτην την άποψη τον παρέα τον Σκόντε. :)

hecate είπε...

"En logiko nomizw se mia omada pou anhkoun mono arsenitzioi h sexoualikothta na llion pio entonh tziai llion xapolyth. (streit antres sta kapare ?!?!) Oi lesvies pou xerw en pio prosgeiwmenes pio spiQkiasimes. Isws o gay gamos na bohQhsei oi sexoualikes sxeseis na perioristoun metaxy dkyo atomwn, isws na bohQhsei tziai sthn meiwsh ths ejaplwshs tou Aids enhjerw, alla polloi gay noiwQoun thn anagkh ths nomikh katoxyrwshs ths sxeshs tous."

Κυπρολέων,
ενώ καλά τα λαλείς για τους gay, ππέφτεις όμως νομίζω τζιε εσύ στην παγίδα των στερεοτύπων. Γιατί δηλαδή "En logiko se mia omada pou anhkoun mono arsenitzioi h sexoualikothta na llion pio entonh tziai llion xapolyth?" Γιατί δηλαδή οι γενέτζες, ακόμα τζιε οι λεσβίες, να θεωρούνται πιο "σπιθκιάσιμες"? Τζιε ίντα που σημαίνει πιο "σπιθκιάσιμες?" Σαν τη μηλόπιττα την σπιθκιάσιμη?. Τζιε πόθθε ως τα πόθθε οι "streit antres sta kapare" αντιπροσωπεύκουν μια πιο έντονη τζιε ξαπόλυτη σεξουαλικότητα? Εν έχω κανένα πρόβλημα με την έντονη τζιε ξαπόλυτη σεξουαλικότητα, είτε "straight" είτε "gay" είτε ο,τιδήποτε, αλλά εν θεωρώ ότι τα cabarets αντιπροσωπεύκουν την έντονη τζιε ξαπόλυτη σεξουαλικότητα, αφού μιλούμε για καταστάσεις εκμετάλλευσης (σε παραπάνω που μια μορφές), όπου η σεξουαλικότητα κάθε άλλο παρά ελεύθερη/ ξαπόλυτη ένι.

Τωρά για τα άλλα που λαλείς για τον gay γάμο, εν είμαι κατά των gay γάμων (αν τζιε είμαι κατά του γάμου γενικότερα) τζιε αναγνωρίζω την ανάγκη gay ατόμων για την ύπαρξη της επιλογής να τελέσουν γάμο με τον άνθρωπό τους (αν τζιε εν κατανοώ την ανάγκη γενικά για επισημοποίηση μιας σχέσης μέσα που ένα γάμο), αλλά εν κάποια σημεία που θέλω να θίξω:
1) Γιατί να πρέπει οι σεξουαλικές σχέσεις να περιορίζουνται ντε τζιε καλά μεταξύ δύο ατόμων?
2) Πώς ο γάμος εν να "βοηθήσει" στο να περιοριστούν οι σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ δύο ατόμων? Τούτο συνεπάγεται νομίζω υποκρισία. Δηλαδή τί, πώς γίνεται κάποιος να νιώθει την ανάγκη να εν πιστός μέσα σε ένα γάμο, αλλά όι μέσα σε μια σχέση? Εν νομίζω να εν τούτο το ζητούμενο.

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

hecate...ontws sthn prospaQeia mou na kamw to point mou exreisimopoisa tziai egiw efkola stereotypa. Prepei na pw oti en exw polh empeiria me to gynaikeio fylo gia na exw tziai polles apopseis. Genika omws tziai ston strato tziai sto skoleio h akoma tziai se ergotaxia pou esih mono antres h empeiria mou lalei mou oti ta pramata en diaforetika para se xwrous pou esih tziai genetzies px sto grafeio. Oi antres valloun o enas to allo panw tziai esih tziai antagwnismo gia to Qema tou sex. Asxeto an en pantremenoi, se sxesh ktl h stash enanti tou sex en polla pio xapolyth. Me tous gay ta pramata en akoma pio xapolyta dioti oi sexoualikh anextikothta en pio dedomeni.

Kapare en epeia potte tziai antilambanoume tis synQikes ekmetalevseis alla pale oi antres pou pan vallei o enas ton allo panw gia na kamoun pio xapolyta pramata. Touta xerwta dioti eprepe na akouw tous streit filous, gnwstous, syggeneis na ta laloun sthn parousia mou. Egiw ekaQoumoun san ton xaxa tziai akoua dioti opws eipa potte en epeia na jerw intalws enei.

Zw se geitonia pou to 60% me 70% en gay tziai lesvies. Oi lesvies ws synhQws en mazi gia para polla xronia. Oi parapanw exoun mwra. Esih panw pou 10 gay bar gia antres alla gia lesvies en mono 1-2 gay bars pou exoun "girls nights" touto odhgame sto oti en pan exw toso syxna h toulaxton en pan se totpous mono gia lesvies. Asxolountai parapanw me ta koina, kamnoun parapanw eQelontismo ktl...touta oulla odhghsame na tis apokalesw "spiQkiasimes" dhladh en tou exw tziai ths pellaras. Fysika en tziai ekama epistomonikh erevan aplws etsi entypwsh exw gia hn pleiopsifia.

Gia ton gay gamo polloi sthn gay koiothta dakatw Qewroun oti oso oi gay ginoutai pio apodextoi tziai oso parapanw katoxyrwnoun tis sxeseis tou nomika enna lliostepsoun oi piQanothtes gia sex me pollous erwtikous syntrofous tziai sex xwris prostasia. Teinw na symfwnw dioti pale sthn geitonia mou noiwQw thn piesh na eimai kaQws prepei gay spiQkiasimos. Aman zieis anoixta tziai dhlwseis oti eisai se commited sxeseis dhmiourghtai koinwnikh piesh na eisai pistos tziai na men kamneis pellares. PX esihs BF tziai kaleseis allo zefkari gia fai. vkaleis ta kala sou ta piata ta krasia sou ktl ystera en noiwQeis abola na se doun na glyfese se mia gwnia. Enna mou peis giati oi organwmenoi gay kountous gia kati pou enna skotwsei oullo to fun. O logos en to aids tziai oi arwskes. Pistes makroxronies sxeseis enna periorisoun to Aids pistevkoun.

Twra exw Qewreia giati oi streit prepei na en pistoi sexualika...eipame en eimai eidhmon sto Qema....oi genetzies miniskoun eggyes. Gia na exoun thn bohQeia tou antra prepei na tou kamoun guaranty oti to mwra en dika tou eidemh en Qa meinh na ta mialinh. Prin oi genetzies etrwan to xylo tou allou kosmou tziai emeiskan me katapiestikous antres eneka tou fovou gia to mellon. Ta diazygia, ta exwgama tziai monogoneikes oikogeneies afxiQikan mono aman h oikonomia tziai to kratos epitrepsan thn oikonominkh epibiwsh tziai ths gynaikas tziai twn mwrwn. Mia gynaika twra en Qa katsei na trwei xylo esih thn dynatothta na antepexelQei tziai monh ths. Ara en xreiazetai h "symfwnia" oi genetzies na valoun thn sexoualikthta tous sto psygeio gia na xerei o antras oti ta mwra en dika tou.

En tziai anoixa to kouti ths pandwras me touta pou egrapsa ennen :)

ΔemΩΝ είπε...

"Η αντίδραση του Σκόντε ας πούμε φκαίνει απλά που την ομοφοβία του μια τζαι εν πείθει με τους άλλους λόγους του."

Αν ψάχνετε για στερεότυπα από όλες τις πλευρές, να και ένα ακόμα στερεότυπο από την κοινότητα των gay όπου ο καθένας που δεν συμφωνεί με τις απόψεις τους βαφτίζεται ομοφοβικός και τελειώσαμε (είναι κάτι ανάλογο με το προσφιλές άθλημα του νησιού να δίνουν διάφορα ονόματα σε όσους διαφωνούν με τις πολιτικές απόψεις τους και έτσι να βάζουν τελεία σε μια συζήτηση που μόλις αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον...)

Επί τη ευκαιρία να πω πως εγώ αν ήμουν ομοφυλόφιλος (Θεός φυλάξοι! :Ρ ) θα μου την έσπαγε αν με έλεγαν gay. Το οποίο ελληνιστί θα μπορούσε να μεταφραστεί σε τραλαλά! Αν ψάχνετε λοιπόν επίσης για την λάθος εικόνα που έχει ο κόσμος για τους ομοφυλόφιλους, μήπως θα έπρεπε να αρχίσετε να επαναπροσδιορίζετε τους όρους που αποδέχεστε μέσα από τους οποίους ο κοσμος σας αντιλαμβάνεται; Τι σημαινει gay δηλαδή; Τον παίρνω και πηδώ απ' τη χαρά μου;

psychia είπε...

Άκου τωρά τι θίγεις ρε Δέμων. Αν το να είσαι ο εαυτός σου σε καθιστούσε δαχτυλοδειχτούμενο, θα σε επείραζε πως θα σε έκριναν δίχα να σε ξέρουν, οξά το ότι θα σε επροσφωνούσαν «χαρούμενο»? Εν τους είπαμε τζαι καμπούρηες.

Ακριβώς την ώρα που η συζήτηση είχε μόλις αρχίσει να αποκτά ενδιαφέρον. Που εξίστην η επιφάνεια τζαι επιάαμεν την ουσία.

Σιαιρετούμεν Κυπρολέων!

hecate είπε...

Κυπρολέων
όι, εν άνοιξες το κουτί της πανδώρας. Έσhει κάτι αιώνες που το ανοίξαν τζίνο :-)

Εν τζιαι εν ότι διαφωνώ με τζίνα που γράφεις, αλλά προσπαθώ να τα πάρουμε λίο πιο τζει. Γιατί άμα μιλούμε για θέματα των gay μιλούμε για θέματα gender, οπότε εν καλά να έχουμε στο νου μας τζιε τα παράπλευρα θέματα. Όπως τζιε άμα μιλούμε για θέματα φεμινιστικά, πάλε μιλούμε για θέματα gender τζιε για αυτό πρέπει να μιλούμε για ούλλα τα φύλα τζιε όι μόνο για το γυναικείο φύλο. Νευριάζω άμα ακούω ή θκιαβάζω «φεμινίστριες» που «κόπτονται» για τα γυναικεία ζητήματα, αλλά εν ασχολούνται με τα ζητήματα των gay, transsexuals, bisexuals, lesbians, transvestites, ή που, ακόμα σhειρόττερα, επικρίνουν τους τζιε απορρίπτουν τους. Το θέμα για μένα εν ότι πρέπει ούλλοι να κατανοήσουμε ότι η καταπίεση γενικόττερα (δλδ τζιε των γυναικών τζιε των gay, transsexuals, bisexuals, lesbians, transvestites) εν αποτέλεσμα του υπάρχοντος συστήματος, της καπιταλιστικής/ ιεραρχικής κοινωνίας στην οποία ζούμε, όπου το πρότυπο εν ο λευκός, δυτικός, μεσοαστός, ετερόφυλος άντρας. Αν μεν το κατανοήσουμε τούτο τζιε να σταθούμε αλληλέγγυοι ο ένας στον άλλο, τότε εν γίνεται τίποτε. Γιατί εν καταφέρνουμε τίποτε αν ο καθένας θωρεί το δικό του πρόβλημα μεμονωμένα τζιε συνεχίζει να αναπαράγει τα στερεότυπα του συστήματος.

hecate είπε...

Τωρά για τζίνο που λαλείς ότι «Oi antres valloun o enas to allo panw tziai esih tziai antagwnismo gia to Qema tou sex. Asxeto an en pantremenoi, se sxesh ktl h stash enanti tou sex en polla pio xapolyth», η δική μου η ένσταση εν ότι, αν τζιε τούτο συμβάινει: 1) εν συμβαίνει διότι έτσι εν η φύση των αντρών τζιε 2) εν σημαίνει ότι οι άντρες εν πιο «ξαπόλυτοι». Τούτο συμβαίνει διότι οι άντρες μεγαλώνουν τζιε ανατρέφονται με την πεποίθηση ότι πρέπει να το κάμνουν τούτο για να «αποδείξουν τον ανδρισμό τους». Τούτο όμως εν σημαίνει ότι εν πιο «ξαπόλυτοι». Εξαρτάται φυσικά που το ίντα που εννοείς άμα λαλείς «ξαπόλυτοι». Εγώ θα εχρησιμοποίουν το «ξαπόλυτοι» με την έννοια του ελευθεριακού/ φιλελεύθερου. Δυστυχώς, το ότι οι άντρες ανταγωνίζουνται μεταξύ τους για το ποιός εν ο πιο γαμιάς, εν δείχνει καμιά ελευθεριότητα, αλλά, αντίθετα, καταδεικνύει το πόσο καταπιεσμένοι ένι τζιε οι άντρες που τούντο σύστημα που τους αναγκάζει να υιοθετούν το ρόλο του γαμιά για να αποδείξουν δήθεν τον ανδρισμό τους τζιε άρα τη θέση εξουσίας που έχουν απέναντι στους «άλλους» («άλλοι» = όλοι όσοι δεν ανταποκρίνονται στο πρότυπο που περιέγραψα πιο πάνω). Είμαι σίουρη πως το ξέρεις τζιε εσύ καλά ότι το ότι οι άντρες ανταγωνίζουνται μεταξύ τους για το ποιός εν ο πιο γαμιάς εν σημαίνει ότι εκαταφέραν να ξεπεράσουν τα διάφορα ταμπού τζιε προκαταλήψεις γυρώ που το σεξ τζιε τη σεξουαλικότητα.

Οι γυναίκες που την άλλη, συνήθως εν «en tou exw tziai ths pellaras» τόσο πολλά, διότι με τη σειρά τους ανταποκρίνονται στο δικό τους ρόλο, όπως τον διδάσκονται τζιε όπως αυτός τους επιβάλλεται που την οικογένεια τζιε την κοινωνία. Τον ρόλο της καλής τζιε ήσυχης συντρόφου/ συζύγου, μάμας, νοικοκυράς. Τον ρόλο της «μητέρας Τερέζας» που ασχολείται με τα κοινά τζιε τον εθελοντισμό, διότι η γυναίκα εν τζίνη που «πρέπει» να θυσιάζεται για τους άλλους. Εν ο ίδιος ρόλος που επιβάλει στις γυναίκες να μεν μιλούν δημόσια για το θέμα το σεξ τζιε τις δικές τους εμπειρίες (αν τζιε μεταξύ τους κάμνουν το). Γιατί μια γυναίκα που το κάμνει τούτο, αντίθετα που έναν άντρα, εν εν κοινωνικά αποδεκτή.

hecate είπε...

Σε σχέση με το πόσο «ξαπόλυτα» εν τα πράματα στα cabarets, τζιε πάλε η ένστασή μου έσhει να κάμει με ίντα που εννοείς άμα λαλείς «ξαπόλυτα». Διότι τζιε πάλε, αν εννοούμε το «ξαπόλυτα» ως ελευθεριακά/ φιλελεύθερά, όι εν συμφωνώ καθόλου. Ο λόγος που οι άντρες νιώθουν ότι εν πιο «ξαπόλυτοι» στα cabarets εν επειδή τζιαμέ πληρώνουν τζιε άρα νιώθουν ότι έχουν το «δικαίωμα» να απαιτούν που τις γυναίκες που δουλεύκουν τζιαμέ να εκπληρώσουν τζιε να υποταχθούν σε κάθε καταπιεσμένη τους επιθυμία, σε κάθε βίτσιο που εν τολμούν να πραγματοποιήσουν υπό άλλες συνθήκες, γιατί εν κοινωνικά μη αποδεκτό. Τούτο όμως καταδεικνύει τζιε πάλε όι το πόσο «ξαπόλυτα» εν τα πράματα στα cabarets, αλλά πόσο καταπιεσμένοι ένι τζιε οι άντρες που παν στα cabarets τζιε οι γυναίκες που δουλεύκουν τζιαμέ.

Για τους gay γάμους η ένστασή μου ένι σχετικά με το πώς αναμένεται ότι μέσα που τον γάμο «enna lliostepsoun oi piQanothtes gia sex me pollous erwtikous syntrofous tziai sex xwris prostasia» τζιε ότι ο γάμος εν να οδηγήσει σε «Pistes makroxronies sxeseis», οι οποίες «enna periorisoun to Aids». Εν πιστεύκω πως κάποιος/ α γίνεται πιστός εξαιτίας του γάμου. Αν είμαι με έναν άνθρωπο τζιε νιώθω ότι αρκεί μου τζιε γεμίζει με, εν να είμαι πιστή, είτε μέσα σε γάμο είτε χωρίς γάμο. Αν πάλε ο σύντροφός μου εν με γεμίζει, τότε εν πιστεύκω ότι ο γάμος εν να με κάμει πιστή, αν δεν θέλω να είμαι πιστή. Ο γάμος απλά εν μια κοινωνική (συγ)κάλυψη τζιε τίποτε παραπάνω. Όσο για το τί εν να περιορίσει το HIV/ AIDS τζιε τα υπόλοιπα STDs, εν νομίζω η απάντηση να ένι τόσο οι πιστές μακροχρόνιες σχέσεις, όσο η σωστή σεξουαλική μόρφωση, η πρόσβαση σε μεθόδους πρόληψης των STDs τζιε η πρόσβαση για όλους σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

hecate είπε...

Συμφωνώ με τη θεωρεία σου για το γάμο μεταξύ ετερόφυλων ζευγαριών, εν τούτο που γίνεται στην πράξη όντως, αλλά εν σημαίνει ότι γι’ αυτό «oi streit prepei na en pistoi sexualika». Τζιε για να το πάρουμε ακόμα πιο τζει, το πρόβλημα εν ότι τούτη η «συμφωνία», όπως τη λαλείς, εν εν ιδιωτική συμφωνία που κάμνουν θκιο άτομα μεταξύ τους, αλλά ένα κοινωνικό συμβόλαιο, ή, καλύττερα, μια παράγραφος στο (άτυπο) κοινωνικό συμβόλαιο που καθορίζει τους ρόλους των φύλων. Όποιος αρνηθεί να συμβιβαστεί με το συμβόλαιο απορρίπτεται κοινωνικά τζιε τιμωρείται, περιθωριοποιείται. Τα διαζύγια τζιε οι μονογονεϊκές οικογένειες αυξηθηκαν, ναι, που τότε που οι γυναίκες έχουν τη δυνατότητα να συντηρήσουν τζιε μόνες τους τους εαυτούς τους τζιε τα μωρά τους τζιε εν εξαρτούνται απόλυτα που έναν άντρα. Αλλά εν πολλά πιο υγιές τούτο που ένα γάμο που εν εν παρά μια εξάρτηση, έναν υποκριτικό γάμο μέσα στον οποίο ούλλοι εν δυστυχισμένοι. Ως single mother έχω να πω ότι παρά το ότι οι μονογονεϊκές οικογένειες αντιμετωπίζουν ακόμα σοβαρά οικονομικά τζιε κοινωνικά προβλήματα, τζιε ειδικά στην Κύπρο, νιώθω πολλά πιο ικανοποιημένη τζιε «ευτυχισμένη» που πολλές γυναίκες που θωρώ που «εκαλοπαντρευτήκαν» με άντρες «φρόνιμους» με καλές δουλειές, δίπατο σπίτι, οικιακή βοηθό τζιε χρυσές αλυσίδες. Εν υποστηρίζω ότι ούλλες οι παντρεμένες γυναίκες εν έτσι, αλλά έσhει πολλές έτσι δυστυχώς τζιε άλλες σε ακόμα σhιρόττερες καταστάσεις (π.χ. που κακοποιούνται που τους συζύγους τους). Έσhει τζιαι γυναίκες παντρεμένες με θκυο τρία μωρά που εν ιξέρουν ίνταλως εν ο οργασμός...

hecate είπε...

sorry για το "σεντόνι, αλλά εμπνέουμαι έτσι συζητήσεις :-)

hecate είπε...

Δέμων
σκέφτου όμως ότι οι gay (τζιε χρησιμοποιώ τον όρο "gay" γιατί τα ίδια τα παιθκιά δαμέ χρησιμοποιούν τον για να προσδιορίσουν τους εαυτούς τους τζιε άρα, "νομιμοποιείται") εν συνέχεια που θωρούν τζιε ακούουν για τη σεξουαλική ζωή των ετερόφυλων (τηλεόραση, περιοδικά, συζητήσεις στη δουλειά, στην οικογένεια, μεταξύ φίλων, τζιε πάει), είτε το θέλουν είτε όι. Που τη στιγμή που οι gay εν υποχρεωμένοι να θωρούν τζιε να ακούουν ούλλη την ώρα για τη σεξουαλική ζωή των ετερόφυλων, χωρίς να εν επιλογή τους, χωρίς να μπορούν να το αποφύγουν, εν νομίζεις ότι εν υποκρισία οι ετερόφυλοι να ενοχλούνται που τις περιγραφές της σεξουαλικής ζωής ενός gay στο προσωπικό του blog?

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Re Demwn en laleis kallittera gay = phdoume me xara... lol? Ouloi mas prepei na appioume llio pou thn xara mas aman exoume kalo sex asxeto an ton pairnoume h an ton dioume.


Gia mena o Skonte ekame mia aporia o anQrwpos thn opoia ekalypsame giati ta gay blogs asxolountai me gay Qemata symperilambanwmenou tou sex.

Antilabanoume plhrws to "Qeos fylaxoi". Tziai egiw en eimporw na dianohQw na hmoun straight. Parola ta provlimata (entajei inta provlimata kala trwme kala pinoume kala ga***me) en eimporw na fantastw na men eimai gay.

H lejh gay shmainei xaroumenos, kapoioi gay en tziai tralala lol. Hrte na antikatastsh alles lejeis pou xrhsimopoiountai me katzia gia na plhgwsoun tous omofylofilous. Px to ppousthis prospaQw na men me enoxlei dioti eimai. Pou thn allh omws oute pseftis eimail oute egelasa kanenou sto business...ara en ekama pousthkies kanenou. Gay en mia lejh pou xrhsimopoioume shmera.... En prepei na polloxoloskoume.

En tziai mono dikh mou efthini na peisw thn koinwnia oti prepei na apodextei tous gay. H koinwnia ... Dhl esou, egiw tziai o anipsios mas prepei na baloume prospaQeia na apallagoume pou orismenous paralogismous. Px sthn ameriki pou esih ratsismo en tziai mono oi mavroi pou prepei na peisoun tous asprous oti en entajei na yparxoun mavroi sto kosmo. Oi asproi prepei na skeftoun "ennen paralogo oti enoxloume apeidh to derma toutou apenanti mou en kafe?" touto prepei na to kamoun pou monoi tous.

H koinwnia prepei na proxwrhsei pou llion monh ths xwris na perimenh tous gay na ginoun kallitteroi anQrwpoi pou tous ypoloipous. Oi gay pera tou oti exoun erwtikh eljh gia to idio fylo en to idio kaloi, pseftes, agaQoi, parapotties, entimoi tziai kleftes opws oi alloi oulloi. Thn omofovia tou o kaQenas prepei na thn anagnwrish monos tou tziai na skeftei ti ton kamnei na noiwQei etsi. An o kapoios en eilikrinis me ton eafto tou nomizw h apanthsh en Qa vrisketai sto inta pou kamnoun h ti den kamnoun oi gay.

Hecate polla kalo to argument sou sto teleftaio post. Ekames polla kala ta points dwsmou ws avrio na ta dkiavasw me thn hsyxia mou...... exw orismenes apopseis gia thn sexoualikothta twn antrwn.

Geia sou tziai xara sou Psychia.

Pantws eQela na efxaristisw oullous pou ebalete xrono na asxolithete me to post mou. Enw se alles xwres opws to Iran akoma pistevkoun oti en entajei na kremazoun tous gay me miali mou xara Qwrw oti genika san laos eimaste wrimos tziai mporoume na miloume gia gay Qemata politismena tziai genika me efxaristo tropo.

hecate είπε...

"Enw se alles xwres opws to Iran akoma pistevkoun oti en entajei na kremazoun tous gay me miali mou xara Qwrw oti genika san laos eimaste wrimos tziai mporoume na miloume gia gay Qemata politismena tziai genika me efxaristo tropo."

Χμμ.. Ναι, στο Ιράν, για παράδειγμα, η ομοφυλοφιλία θεωρείται αδίκημα τζιε τιμωρείται απάνθρωπα. Στην Κύπρο (όπου πολλά πρόσφατα η ομοφυλοφιλία αποποινηκοποιήθηκε τζιε τούτο, έπειτα που η υπόδειξη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) όμως υπάρχουν Ιρανοί gay, αιτητές ασύλου, των οποίων οι αιτήσεις απορρίφκουνται, διότι καλούνται να αποδείξουν ότι αν επιστρέψουν στο Ιράν εν να υποστούν απάνθρωπη τζιε εξευτελιστική μεταχείριση εξαιτίας της σεξουαλικότητάς τους. Εν υπάρχει αμφιβολία για το ότι η ομοφυλοφιλία εν αδίκημα στο Ιράν τζιε τιμωρείται απάνθρωπα. Τίθεται όμως το ερώτημα (που την πλευρά των αρχών δαμέσα) "τζιε πού το ξέρουν οι αρχές στο Ιράν ότι είσαι gay? Γιατί εσύ πρέπει να το έσhιεις φανερό?" Τούτο λαλεί πολλά νομίζω για την υποκρισία μας ως κοινωνία.

hecate είπε...

Ένα άλλο που λαλεί πολλά για την υποκρισία μας ως κοινωνία εν η περίπτωση ενός ατόμου που το Ιράκ που ήρτε στην Κύπρο σε πολλά νεαρή ηλικία τζιε έκαμε αίτηση για άσυλο με το claim ότι στο Ιράκ κινδυνεύει να υποστεί απάνθρωπη τζιε εξευτελιστική μεταχείριση λόγω της σεξουαλικότητάς του. Το άτομο τούτο εγεννήθηκε με αρσενικά σεξουαλικά όργανα, αλλά, εκτός του ότι η ίδια νιώθει γυναίκα, ούλλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της (πρόσωπο, στήθος, φωνή) εν γυναικεία. Άρα εν ετίθετουν θέμα να αποδείξει στις αρχές δαμέσα ότι οι αρχές ποτζεί εν ενήμερες για τη σεξουαλικότητά της τζιε με τη βοήθεια τζιε που NGOs, η αίτησή της για άσυλο έγινε δεκτή τζιε αναγνωρίστηκε ως πρόσφυγας στην Κύπρο. Για τζείνην όμως το θέμα εν έκλεισε: δουλειά εν μπορεί να έβρει, διότι ενώ πάει σε interviews για δουλειά τζιε ο εργοδότης θωρεί μπροστά του μια γυναίκα, άμα πιάουν τα στοιχεία της (ταυτότητα/ διαβατήριο), θκιαβάζουν ότι εν αρσενικό. Τούτο εν beyond της κατανόησης οποιουδήποτε κυπραίου εργοδότη. Ως αποτέλεσμα, η γυναίκα τούτη εξαρτάται εδώ τζιε πολλά χρόνια που το δημόσιο βοήθημα. Η ίδια όμως εν εν τούτο που θέλει. Η ίδια θέλει να έβρει μια δουλειά τζιε να ζει αξιοπρεπώς. Θέλει επίσης να μεν φοάται να κυκλοφορήσει έξω που το σπίτι της. Λόγω της "ιδιομορφίας" της τζιε των άσhιημων εμπειριών που είσhε, αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα τζιε φοάται να κυκλοφορεί. Οι φόβοι της εν κυρίως ψυχολογικοί ίσως, αλλά εν τζιαμέ τζιε εμποδίζουν την που το να ζήσει μια φυσιολογική ζωή. Η ίδια πιστεύκει ότι η μόνη λύση εν μια εγχείρηση αλλαγής φύλου, αφού τούτο εν να την αποφορτίσει ψυχολογικά τζιε εν να την βοηθήσει να αποδεκτεί τζιε η ίδια τον εαυτό της, αλλά να την αποδεκτεί τζιε η κοινωνία. Παρακολουθεί ψυχολόγο τζιε ψυχίατρο εδώ τζιε 5 χρόνια, αφού μια εγχείρηση αλλαγής φύλου εν αρκετά δύσκολη ψυχικά διαδικασία τζιε χρειάζεται πρώτα ένας ψυχίατρος να εξετάσει τζιε να δουλέψει με το άτομο τζιε να δώκει το πράσινο φως όταν το άτομο ένι σε θέση (ψυχικά) να ανταπεξέλθει στην εν λόγω επέμβαση. Οι ψυχίατροι που την παρακολουθούν εδώκαν το πράσινο φως εδώ τζιε τρία χρόνια περίπου τζιε όι μόνο εδώκαν το πράσινο φως, αλλά εγνωματεύσαν ότι η επέμβαση ενδείκνεται τζιε εν απαραίτητη για τη ψυχική αποκατάστασή της. Στην Κύπρο εν γίνουνται επεμβάσεις αλλαγής φύλου. Για αυτό έγινε επικοινωνία που γιατρούς δαμέσα με ειδικό πανεπιστημιακό νοσοκομείο στην Ευρώπη, το οποίο αποδέκτηκε να προχωρήσει στην εν λόγω επέμβαση, η οποία όμως κοστίζει 16000 ευρώ. Οι αναγνωρισμένοι πρόσφυγες, σύμφωνα με το νόμο, έχουν ίσα κοινωνικά δικαιώματα με τους Κυπραίους. Άρα, ίση πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Οι Κυπραίοι άμα χρειάζουνται να κάμουν κάποια επέμβαση που εν γίνεται στην Κύπρο, μεταβαίνουν στο εξωτερικό τζιε κάμνουν την με έξοδα της κυβέρνησης. Άρα, εζητήθηκε που το Υπουργείο Υγείας να καλύψει τα έξοδα της επέμβασης. Το Υπουργείο Υγείας εσhοκκαρίστηκε κυριολεκτικά. Εν εξέραν ίντα που εν να απαντήσουν. Ύστερα που πολλές πιέσεις, αναγκάστηκαν να απαντήσουν (θκιο χρόνια μετά την υποβολή του αιτήματος) τζιε η απάντηση, "surprise, surprise," ήταν αρνητικής, διότι, όπως απάντησαν επίσημα, "το συγκεκριμένο σχέδιο υγείας καλύπτει μόνο Κύπριος κι Ευρωπαίους πολίτες." Ανεπίσημα το Υπουργείο επαραδέκτηκε ότι ήβρεν το δύσκολο να αποδεκτεί να καλύψει τα έξοδα μιας επέμβασης αλλαγής φύλου τζιε ότι το ουσιαστικό πρόβλημα έγκειται στο ότι εν ιξέρουν αν ένας Κυπραίος εζήτα να κάμει επέμβαση αλλαγής φύλου αν θα αποδέχουνταν να καλύψουν τα έξοδα της επέμβασης. Φυσικά επίσημα εν ετολμήσαν να φκουν τζιε να το πουν τούντο τελευταίο.

Τα συμπεράσματα δικά σας για την αποδοχή τζιε την κατανοητικότητα της κυπριακής κοινωνία τζιε του κυπριακού κράτους...

Ktino είπε...

τελικά εν πολλά τα απωθημένα μερικών αθρώπων... εμ, μια ερώτηση, ήνταλως εννα κάμεις γιον τζιαι να τον φκάλεις Κυπρολέων;

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Ktino... eftyxws yparxoun ta blogs na vkalloume ta apwQimena mas anti na syrnoume rotses sto GSP lol.

A en mialos o kaymos na kamw kopellouQkia. En to mono prama pou me kamnei na marazwnw tziai na zhlevkw tous streit. Eimai se tzieini thn hlikia....Gyrevkw kopella na me boiQish... an jereis kamia kalh kopella lesvia pou endiafetai na kamei mwra tziai Qelei na zhsei sthn Ameriki na ta mialynoume mazi pls pete mou. An en gia ta texnika pou rwtas (mwro xwris synousia) esxediaza na grapsw sto blog mou. Egrapsa tziai prin tziaro gia to Qema. H mana mou nomizei oti prepei na kamw oti ekame tziai o Rouvas ...lol

Ktino είπε...

ε, χμ, νομίζω εν με έπιαες...
Έννεν για τα τεχνικά που ερώτησα, ξέρεις, άμαν κάμεις κοπελλούιν εν τζιαι τελειώνει, μάλλον αρκέφκει κάτι... για να σου τα κάμω πιο λιανά:
τι φταίει ένα μωρό να έσιει παπά ππούshτη τζιαι μάνα λεσβία;;;;;;;

hecate είπε...

Ktino

ως μάνα, έχω να σου πω ότι εν εν πρόβλημα για ένα μωρό η σεξουαλικότητα των γονιών του. Όταν οι γονιοί εν σωστοί τζιε συνεπείς γονιοί απέναντι στο μωρό τους τζιε μεγαλώνουν το μωρό με αγάπη, κατανόηση τζιε σεβασμό για την προσωπικότητά του, το μωρο μόνο τούτο εν που χρειάζεται. Τζιε το μωρό έννα μεγαλώσει μαθαίνοντας να σέβεται τζιε να εκτιμά τον εαυτό του, τους γονιούς του τζιε τους συνανθρώπους του, ανεξαρτήτως σεξουαλικότητας τζιε άλλων χαρακτηριστικών. Έτσι τζιε αλλιώς, η σεξουαλικότητα τζιε η σεξουαλική ζωή του γονιού εν προσωπική υπόθεση του γονιού τζιε όι του μωρού, όπως τζιε αντίστροφα. Αντίθετα, ένα μωρό που το μεγαλώνουν ζοππόβορτοι γονιοί, οι οποίοι εν σέβουνται τους συνανθρώπους τους, εννα έσσιει σοβαρά προβλήματα τζιε εν δαμέ που τίθεται το ερώτημα τζίντο μωρό τί φταίει?

ΚΥΠΡΟΛΕΩΝ είπε...

Ktino....elpizw na men mas fkei tajitzihs :)

Nomizw to mwro en ftaiei se tipote tziai oti ta kopelouQkia mou en pou ta pio kala anagiwmena mwra. Eimai ypefthino atomo, me kalh douleia, en pinnw en kapnizw tziai oulla ta kala. Se antiQesh me tous streit pou mporei na tous ertei kata lathos egiw dkialew na exw mwro sioti eimai etoimos tziai Qelw to. Se touto to shmeio eimai llion kaQetos tziai en Qa epitrepsw kanenou na amfisvitisei prwto oti enna eimai kalos gonios tziai oti ta kopellouQkia mou enna fkoun mia xara tziai deftero oti an Qelw mporw na exw kopellouQkia. Mporei na dextw na eimai cool me polla pramata pou mou laloun gia to inta pou eimai alla se touto en eimai kaQolou cool. Oute enna rwthsw kanenou thn adeia out me endiaferoun oi apopseis twn allwn. Pou enna ertei kapoios na sou amfisvitisei esena to dikaiwma na teknopoihseis elpizw na kameis to idio.

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)