Μαΐου 15, 2009

Ερυκίνη

Ερυκίνη

Το 2006 εν έξερα ίνταμπουν τα blogs, ούτε την λέξην εν είχα ακούσει πιλέ μου. Το 2007 εξεκίνησα να θκιαβάζω. Ένα χρόνον μετά αποφάσισα να κάμω το δικόν μου. Που πελλάραν, ψωνάραν, αθκιανοσύνην, έλλειψην κοινωνικών δεξιοτήτων. Ακόμα εν εδιευκρινίστηκεν.

Είμαι Λευκωσιατού, όπου να’ σαι εκούτσηισα τα 25, σπουδάζω (ακόμα) τζαι θα σπουδάζω στον αιώνα τον άπαντα. Γράφω ό,τι μου έρκεται στο νου, προσωπικά, πράματα που θορώ, που σκέφτουμαι τζαι που με προβληματίζουν ή απλά σκέττες νέττες πελλάρες. Οι κανόνες που έθεσα στον εαυτόν μου όταν εξεκίνησα ήταν 1) να σκέφτουμαι τζαι μετά να ποστάρω (σκέφτομαι και γράφω ένα πράμα) τζαι 2) ότι ποστάρεται δεν σβήνεται μετά. Ευτυχώς ή δυστυχώς, απέτυχα παταγωδώς στο 1, αλλά επέτυχα το 2 τουλάχιστον.

Γράφει από το Σεπτέμβρη του 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)