Μαΐου 13, 2009

Η Μερόπη Προβληματίζεται... Μήπως είναι προβληματική?

Η Μερόπη Προβληματίζεται... Μήπως είναι προβληματική?

"Γεννήθηκα σε μια καταπράσινη κωμόπολη της Κερύνειας. Τα παιδικά μου χρόνια τα θυμάμαι με φωτεινά χρώματα και όμορφες μυρωδιές (από λεμονανθούς, γιασεμί κά). Δυστυχώς τα φωτεινά αυτά χρώματα σκοτείνιασαν και οι μυρωδιές ξέφτισαν το καλοκαίρι του 1974. Σπούδασα στα σκοτεινά χρόνια της δικτατορίας. Ξέρω ότι πολλοί της ηλικίας μου το λένε, αλλά πράγματι συμμετείχα στα γεγονότα της Νομικής και του Πολυτεχνείου. Όχι δεν φυλακίστηκα, ούτε βασανίστηκα (αλλά ούτε μπήκα στην πολιτική μετά). Παντρεύτηκα τον έρωτα των φοιτητικών μου χρόνων (είμαι μαζί του ακόμα!!), έγινα μητέρα. Είμαι νομικός και το επάγγελμα μου απαιτεί συνεχή μελέτη, γράψιμο, ετοιμασία. Βρήκα λοιπόν ένα τρόπο να ξεκουράζομαι απ’ αυτά. Το blogging. Άρχισα το Νοέμβριο του 2007, κατόπιν προτροπής της κόρης μου και του γιου μου και συνεχίζω ακάθεκτη. Από τη δουλειά μου σε λίγα χρόνια θα συνταξιοδοτηθώ, από το blogging ελπίζω όχι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)