Το πιο κάτω απόσπασμα το αλίευσα από ανάρτηση του Νικόλα. Πιστεύω ότι η ουσία των όσων αναφέρει θα πρέπει να είναι στο επίκεντρο των αρχών που καθορίζουν την συμπεριφορά του καθένα στο διαδίκτυο και ιδιαίτερα στα μπλογκς.
Η δολοφονία χαρακτήρων, η προσβολή της προσωπικότητας, οι συκοφαντίες, η υποκίνηση εθνοτικού μίσους δεν είναι ελευθερία έκφρασης: είναι αλητεία. Και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Αν η ρουφιανιά, η διαβολή και ο κατ΄ εντολήν οχετός στέκονται κάτω από την προστατευτική ομπρέλα της ελευθερίας του λόγου, τότε πολύ απλά κάποιο λάθος υπάρχει με το αξιακό μας σύστημα.
Η ελευθερία του λόγου στο διαδίκτυο δεν μπορεί να είναι διαφορετική από ό,τι είναι στις υπόλοιπες εκφάνσεις της ζωής μας. Διαφορετική προσέγγιση προσβάλλει την κοινή λογική και άρα δεν υπάρχει και λόγος να συζητάμε το θέμα.
Κουβέντες ίσιες τζιαι ξικούτσουλλες
32 σχόλια:
Συμφωνώ απόλυτα με τα πιο πάνω. Είναι μαντές τζιαι 'ερκεται ένας τζιαι ξητιμάζει σε, τζιαι σέναν τζιαι την οικογένειάν σου, τζιαι άμαν του ζητήσεις τον λόγον, λαλεί σου ότι εν δικαίωμάν του!
Συγνωμη ρε φιλε αλλα ειναι σαν ο Χιτλερ η ο Σταλιν ως ζομπι να σηκωθηκαν που τον ταφο τζαι να μιλουν απο το στομα σου. Βεβαια τα λεω αυτα με ρισκο διοτι ποιος ξερει, μπορει να σου ερτει να καμεις καμια μηνυση για λιβελο ταχα. Η μπορει να πιστευκεις πως ουτε τουτο δεν ειναι αναγκη και ο νομος ειναι τετοιος που δια σου καλυψη.(Αρα τζιμασαι). Και υπαρχει αυτο το ρισκο διοτι εκφραζεις τετοιες αντιδημοκρατικες και Μεσαιωνικες αποψεις. Τωρα την αποψη που εκφραζεις εκει την χαρακτηριζω φασιστικη διοτι ειναι.
Μαθετε λοιπον, πως η Ελευθερια του ατομου στον κοσμο μας διαμορφωθηκε στην βαση των αρχων που λειτουργει η δημοκρατια και το συγχρονο φιλελευθερο κρατος και οχι στην βαση της αποψης του καθε... απιστευτα παραλογου ατομου. Εχουμε ετσι, συνταγμα και νομους που προστατευουν την ελευθερη εκφραση και επισης για να νοειται ελευθερη εκφραση σημαινει πως επιτρεπεται πρωτα η ελευθερη εκφρασημ, και οπως και εαν αντιδρασεις, και επειτα εχουμε εαν εχουμε μηνυσεις η ποινικο αδικημα. Οπου το δικαστηριο με βαση τους νομους εαν προκυπτει ποινικο αδικημα αποφασιζει εαν υπαρχει προβλημα. Και γενικα ολα αυτα κινουνται με καθορισμενες διαδηκασιες.
Αρα, μπορει εγω να θκιαβασω καποιον να με λαλει κομπλεξικο. Μπορει να νευριασω και να πω πως αυτο το ατομο ειναι πολυ επικινδυνο και πρεπει να φιμωθει. Η αποψη μου αυτη δεν μετρα γρι. Δεν ειναι ετσι που λειτουργει ενα συγχρονο δημοκρατικο κρατος. Μαλλον εν γνωριζετε καλα ιστορια η δεν σας κοφτει.
Εαν καποιος σε κοροιδεψει ακομα και προσβαλλει, εαν δεν υπαρχει ποινικο αδικημα δεν υπαρχει και δεν πρεπει να υπαρχει νομικο προβλημα. Και η ελευθερια της εκφρασης περι του νομου και μονο εχει σχεση. Ηθικα, εαν υπαρχει προβλημα, και εαν οφειλεις νατου απαντησεις ειναι αλλο θεμα. Η εαν πιστευεις πως δεν επρεπε να σε προσβαλλει εξαρχης. Ελευθερια του λογου δεν σημαινει βεβαια και αυτολογοκρισια ολων μην τυχον και προσβληυθει καποιος. Αυτο δεν θα ηταν καλο περιβαλλον καθολου.
Σε καμια περιπτωση δεν πρεπει κανενας να περιμενει τον νομο να ειναι το οπλο του , ωστε να μην μπορει κανενας να τον προσβαλλει. Η το οπλο του για να τρομοκρατησει πολιτικα αντιπαλους. Ουτε και Η αστυνομια η αλλοι κρατικοι θεσμοι πρεπει να ειναι τετοιο οπλο.
Αυτες ειναι οι αρχες στις οποιες λειτουργει η ελευθερη εκφραση. Τωρα εαν νομιζετε πως ο νομος λειτουργει στην λογικ稫οποιος νομιζω πως με ξιτιμαζει η προσβαλει ενα τον δερω, τζαι ετσι λειτουργουν τα παντα», σπαζει κοκαλα η νοημοσυνη σας.
Ντρεπουμαι πως ως Ευρωπαιος πολιτης εχω τετοιους συμπολιτες. Τωρα εαν διαφωνειτε με αυτα που λεω, πως η λογικη σας δεν ειναι φασισμος, σας καλω να μου το αποδειξετε.
Αρα, συμφωνουμε πως η ελευθερια του λογου και στο Ιντερνετ πρεπει ναι ειναι η ιδια οπως και εκτος ιντερνετ. Μονο που οπως φαινεται δεν ξερετε τιποτες περι ποια ειναι η ελευθερια του λογου εκτος ιντερνετ.
Ολα οσα ανεφερα δεν ειναι πολιτικες αποψεις. Ειναι γεγονοτα, και ειναι το δεδομενο του τι ισχυει στις πραγματικες δημοκρατιες. Εαν καποιος θελει να δωσει πολιτικο χαρακτηρισμο, ας τα χαρακτηρισει «αποψεις ολων οσων ειναι οπαδων της δημοκρατιας»
Αντιθετως, για εχθρους της δημοκρατιας οπου εχουμε Ισλαμικες φρουρες, η Κομματα εξουσιαστες, που στην βαση των δικων τους καθολου δημοκρατικων αρχων, λογοκρινουν και εξουσιαζουν (και βεβαια τα θυματα τους βαφτιζονται ως εχθροι του λαου), μπορουμε να παμε σε Ιραν,Κινα και αλλες χωρες και εκει βεβαια δεν θα βρουμε οπαδους της δημοκρατιας.
Δημοκρατια και διακριση εξουσιων, υποταγη στους νομους, δικαστηρια αποφασιζουν στην βαση οχι της ιδεολογιας του διαικωμενου αλλα εαν οντως εχουν προβει σε ποινικα αδικηματα που βεβαιως τετοια αδικηματα δεν μπορουν να εχουν σχεση με την ιδεολογια του διαιωκμενου, εκτος εαν λογω αυτης της ιδεολογιας προβαινει στα ποινικα αδικηματα. Ισονομια και σεβασμος της ελευθεριας ειναι το χαρακτηριστικο της δημοκρατιας.
Προσωπικά αν μου ελεγε κάποιος: "ρε συ, χέστηκα για την ελευθερία του λόγου και τη δημοκρατία γιατί πιστεύω πως όποιος ασχημονεί με τον λόγο πρέπει να διώκεται", θα του έλεγα εντάξει σε καταλαβαίνω, αλλά να προσπαθεί κανείς να χωρέσει δυο καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη είναι λίγο μαλακία. Και ελευθερία του λόγου και εισαγγελέας... απλά δεν δένει η σούπα με αυτά τα δυο υλικά.
Την καλημερα μου από το άλλο μισό της Γης. Να μου επιτρέψετε να επισημανω τα εξής προβλήματά σας:
1) Αδυναμια κατανόησης κειμένου. Μάλλον δεν εχετε καταλαβει τι εχω γράψει. Μια δευτερη αναγνωση ισως βοηθησει.
2) Αμφιβολου ποιοτητας πηγες ενημερωσης και μορφωσης. Το μαθημα νομικης, πολιτικής επιστημης, ιστορίας των ιδεών και ηθικής στη συσκευασία του ενός θα μπορούσε να φέρει τον τίτλο "Από την πολη έρχομαι...".
3) Αδυναμια οργάνωσης της σκέψης, έκφρασης συντεταγμένου λόγου, άρθρωσης γνωμης και συλλογισμών, ικανών να γίνουν κατανοητοί.
4) Κακή χρήση της ελληνικής, σε βαθμό κακουργήματος.
Όταν τα πιο πάνω λυθούν, μπορούμε να συζητησουμε τις ενστασεις σας. Μεχρι τοτε, μια μικρή επαναληψη για το τι εχω πει (και όχι το τι νομίζετε ότι εχω πει):
"Η δολοφονία χαρακτήρων, η προσβολή της προσωπικότητας, οι συκοφαντίες, η υποκίνηση εθνοτικού μίσους δεν είναι ελευθερία έκφρασης: είναι αλητεία. Και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται."
Προσωπικά μ’ αρέσει η επιθετικότητα στην αντιπαράθεση αγαπητέ Κυριάκου – αν και όταν ξεπέφτει σε ψευτομαγκιά και βερμπαλιστικό κουτσαβακισμό όπως στην περίπτωση σου, τότε χάνει όλη της την ομορφιά και τη γοητεία και ασχημονεί στο ίδιο επίπεδο για το οποίο μέμφεσαι τους «αχαρακτήριστους» στο δημοσιευμένο κείμενο σου. Αλλά δε βαριέσαι, θα το προσπεράσω προς όφελος της αντιπαράθεσης – άλλωστε, αυτό είναι το επίπεδο σου, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι να το ανεβάσουμε.
Λες λοιπόν αγαπητέ ελληνομαθή: «Η δολοφονία χαρακτήρων, η προσβολή της προσωπικότητας, οι συκοφαντίες, η υποκίνηση εθνοτικού μίσους δεν είναι ελευθερία έκφρασης: είναι αλητεία. Και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζεται.»
Καταρχάς, ας επισημάνουμε για να πάρουμε μια πρώτη γεύση της αοριστολογίας με την οποία αντιμετωπίζεις το θέμα, αυτή η διατύπωση «δολοφονία χαρακτήρων» δεν είναι παρά μια κενολογία, μια βερμπαλιστική μπουρμπουλήθρα που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα, μια και όπως θα μπορούσαν να σε διαβεβαιώσουν και οι φυσικοί, ο χαρακτήρας μπορεί να διαβάλλεται, αλλά δεν μπορεί να δολοφονείται. Αλλά, εντάξει, ας σου πιστώσω πως έχεις επηρεαστεί κι εσύ από την ευρεία χρήση (κατάχρηση) αυτής της παραδοξολογίας στην κυπριακή καθομιλουμένη και ας πάμε παρακάτω.
Κι αν λοιπόν, για να έρθουμε στο ζητούμενο που είναι οι διώξεις κι ο εισαγγελέας, κι αν ακόμα είναι αλήθεια αυτό που λες και όλα αυτά τα παραπάνω δεν είναι όπως (εσύ το διατυπώνεις) «ελευθερία του λόγου» αλλά είναι αλητεία, τι έγινε; Από πότε επιλαμβάνεται του αδικήματος αυτού ο εισαγγελέας; Πότε άκουσες εσύ να διώκεται κάποιος για αυτό το «ποινικό αδίκημα»; Γιατί εγώ την τελευταία φορά που άκουσα κάποιον να διώκεται για αλητεία και τεντιμποϊσμό, ήταν ακόμα ακμάζουσα μια στρατιωτική δικτατορία. Έκτοτε ήλθε η αντιπολίτευση (αν την έχεις ακουστά) και ουδείς διώχθηκε ξανά για ηθικολογικού χαρακτήρα αδικήματα (και μάλιστα όταν αυτά προσπαθούν να καλύψουν σαφέστατες πολιτικές διαφορές). Τι ακριβώς εισηγείσαι λοιπόν; Να ξαναγυρίσουμε στις διώξεις της χούντας και του Μεταξά, ή να εισάγουμε καλύτερα τις ηθικές διώξεις με τις οποίες φόρτωνε σωρηδόν τους αντιφρονούντες η σταλινική τρομοκρατία;
Η απλότητα αγαπητέ ελληνομαθή είναι πάντα το ζητούμενο όταν το προς συζήτηση θέμα αγγίζει ουσιώδη ζητήματα που άπτονται των ελευθεριών του ατόμου: Ή τάσσεσαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου και είσαι έτοιμος να υποστείς και τις αρνητικές της διαστάσεις, (έκτος και αν δεν ξέρεις πως για όλα τα πράγματα στη ζωή υπάρχουν και τα υπέρ και τα κατά), ή δέχεσαι την κατάργηση της, προς όφελος μιας αφηρημένης ηθικολογικής καθαρότητας. Απλές και σταράτες κουβέντες – το να παίζεις με νοητικές πιρουέτες του επιπέδου «αυτό και εκείνο και το άλλο είναι αλητεία και πρέπει να το διαχωρίζουμε από την έννοια της ελευθερίας» (έτσι θα το διατύπωνες αν ήξερες να γράφεις ελληνικά) είναι σα να ψεκάζεις με άρωμα το δωμάτιο για να κρύψεις τη βρώμα που άφησε η πορδή σου...
Αυτό ακριβώς άλλωστε κάνει και ο δάσκαλος του είδους Καρατζαφέρης στην Ελλάδα, όταν μιλάει για την «ασυδοσία των αντιεξουσιαστών».
Βρίσκω εξαιρετικά διασκεδαστικές τις ατάλαντες κακιούλες που κατά καιρούς γράφονται ως σχόλια στα κείμενά μου. Έτσι και τώρα. Και τι ευτυχής σύμπτωση! Δημοσιεύσατε την απάντηση σας ανήμερα του Αγίου Πανηγυρίου...
Θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη για το άγχος και τη νευρικότητα που σας προκάλεσα, αφού εσάς αφορούσε μόνο η παρατήρηση για την αδυναμία κατανόησης του κειμένου. Το οποίο γράφτηκε αρκετούς μήνες πριν από τα πρόσφατα γεγονότα κι έτσι οποιαδήποτε προσπάθεια να αποδοθούν κίνητρα ή ερμηνείες πέφτουν στο κενό. Καλη η προσπάθεια, καλή τύχη την επόμενη φορά.
Όσο για την ουσία, μένω έκπληκτος από το πόσο αδαής είστε. Οφείλω να σας παραπέμψω στο σύνταγμα μας και σε διεθνείς συνθήκες προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων, για να δείτε ότι πολλά δικαιώματα, ανάμεσα τους και αυτό της ελεύθερης έκφρασης, επιδέχονται περιορισμών. Οι αστικοί και ποινικοί κώδικες περιλαμβάνουν πρόνοιες σχετικές με τη συκοφαντική δυσφήμιση, τη λόγω εξύβριση, το λίβελο κλπ. Ρίξτε κι εκεί μια ματιά. Α, να μην ξεχάσω, επίσης, την ποινικοποίηση της άρνησης του Ολοκαυτώματος. Υποθέτω ότι αν ακολουθούσε κάποιος την ανόητη ιδέα που εκφράσατε πιο πάνω («Ή τάσσεσαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου και είσαι έτοιμος να υποστείς και τις αρνητικές της διαστάσεις [...]»), θα έπρεπε να υπερασπιστεί μια τέτοια άρνηση. Βέβαια, ένα ακόμα στοιχείο που σας διαφεύγει είναι ότι με αυτόν τον τρόπο κάποιος προτρέπει στη συνέχιση του εγκλήματος – ένας από τους λόγους που θεσπίστηκε η απαγόρευση. Θα έλεγα με βεβαιότητα ότι είστε ένα ακραιφνής ακροδεξιός, αν δεν πίστευα ότι είστε απλώς ένας από εκείνους τους λιπόψυχους κακομοίρηδες, που κρύμμενοι πίσω από την οθονούλα του υπολογιστή τους, λένε όλα αυτά που δεν μπορούν επώνυμα.
Ελπίζω τα πιο πάνω να μην σας έχουν αποκαρδιώσει. Θα σας ενθάρρυνα να συνεχίσετε να σχολιάζετε ελεύθερα μιας και σας διαβεβαιώ ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας: η βλακεία, η θρασυδειλία και η αμάθεια δεν είναι ποινικά κολάσιμες πράξεις.
Καλό σαβ/κο!
ΥΓ. Η αλητεία ποινικοποιείται, άρθρο 189 του ποινικού μας κώδικα.
"Θα έλεγα με βεβαιότητα ότι είστε ένα ακραιφνής ακροδεξιός, αν δεν πίστευα ότι είστε απλώς ένας από εκείνους τους λιπόψυχους κακομοίρηδες, που κρύμμενοι πίσω από την οθονούλα του υπολογιστή τους, λένε όλα αυτά που δεν μπορούν επώνυμα."
Νομίζω πως ανεβάσατε το επίπεδο της συζήτησης σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα - πώς λέμε Χριστόφιας Γουότς επίπεδο; - μπράβο σας! Αν παίζαμε μάλιστα εκείνο το video game που παίζουν οι εν λόγω "αχαρακτήριστοι" όπου (όπως λέτε με τόση ευρυμάθεια) "δολοφονούν τους χαρακτήρες" πυροβολώντας τους με επίθετα, θα είχατε κερδίσει όχι μόνο πόντους και μπόνους, αλλά θα είχατε περάσει σε άλλο επίπεδο για πολύ προχωρημένους. (Άλλωστε αυτή η παράγραφος δείχνει και τόσο ξεκαθαρα την ψυχραιμία σας και τη δική μου νευρικότητα!)
Αλλά δε χρειαζόταν να επιδοθείτε στη γνωστή κυπριακή αντιπαράθεση των επιθέτων και των χαρακτηρισμών, για να μου αποδείξετε την αξία σας στη χρήση επιθέτων, σας είχα ήδη προβλέψει όταν ξεκινούσα το σχόλιο μου έτσι:
"Προσωπικά μ’ αρέσει η επιθετικότητα στην αντιπαράθεση αγαπητέ Κυριάκου – αν και όταν ξεπέφτει σε ψευτομαγκιά και βερμπαλιστικό κουτσαβακισμό όπως στην περίπτωση σου, τότε χάνει όλη της την ομορφιά και τη γοητεία και ασχημονεί στο ίδιο επίπεδο για το οποίο μέμφεσαι τους «αχαρακτήριστους» στο δημοσιευμένο κείμενο σου. "
Και εις ανώτερα - ή κατώτερα, όπως θέλετε πάρτε το!
Ειλικρινά χαίρομαι που με διαβεβαιώνετε βάση των τόσο αξιοθαύμαστων επιστημονικών μελετών σας πως "η βλακεία, η θρασυδειλία και η αμάθεια δεν είναι ποινικά κολάσιμες πράξεις." Φαντάζεστε τι θα γινόταν με την φόρα που έχουν πάρει οι εισαγγελείς εδώ κάτω; Θα άδειαζε η μπλογκόσφαιρα...
Ευτυχώς επίσης που εγώ δεν συμμερίζομαι το ιδεολόγημα σας περί "δολοφονίας χαρακτήρων" και ασπάζομαι την ιδέα της ελευθερίας του λόγου (ακόμα και του βλακώδους και γεμάτου επιθετικούς προσδιορισμούς λόγου) αλλιώς μπορεί να βλέπατε εσείς τον εισαγγελέα στην πόρτα σας (αν και υποψιάζομαι πως κατοικείτε σε ασφαλές και δημοκρατικό περιβάλον, μακριά από τις εδώ φαιδρότητες...)
Καλά ρε τι γυρεύκει τούτη η ανάρτηση στο Συναθροιστη Κυπριακών Μπλογκς; Είπαμεν ναι, να βάλλεις αποσπάσματα που άλλα μπλογκς, αλλά τούτον εν μια επέκταση τζιαι προώθηση του τι πιστεύκεις εσύ. Καταλαβαίνεις ότι όσα υποστηρίζει τούτη η ανάρτηση έννεν καθολικά δεκτά τζιαι βρίσκει πολλούς να διαφωνούν μαζίν της. Μπορείς να το διακρίνεις που τα πολλά ποστς που έγιναν για την ελευθερία του λόγου λόγω του περιστατικού με το Christofias-watch τζιαι της διαγραφής 4ων μπλογκς που τούτον τον συναθροιστη. Το άρθρο για το καταφύγιο σκύλων Sirius τζιαι το bird watching στην Κύπρο είναι καθολικά δεκτά τζιαι δεν μπορούν να προκαλέσουν αντιδράσεις.
Σαν να τζιαι θέλεις να προκαλέσεις. Εν θα κατεβείς στη Λήδρας που εν μαζεμένος πολλής κόσμος(=ο συναθροιστης που εν μαζεμενοι πολλοί μπλόγκερς) τζιαι να αρκέψεις να φωνάζεις "Η Κύπρος ανήκει στο λαόν της" ή "Η Κύπρος είναι ελληνική", γιατί εννα διχάσεις τζιαι εννα προκαλέσεις πρόβλημα. Σπίτιν σου όμως(=το μπλογκ σου), μπορείς να λαλείς Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να τη βάλεις στο μπλογκ σου. Αλλά όι σε κάτι που λέγεται συναθροιστης κυπριακων μπλογκς. Μεν τον χρησιμοποιάς για να προωθήσεις κάποιες δικές σου ιδέες. Έννεν καλό.
Τούντο μπλογκ έννεν το 2ο μπλογκ σου. Λέγεται Κυπριακά Μπλογκς τζιαι έτσι αναρτήσεις ουδεμία σχέσην έχουν με τον τίτλον του. Αν γίνει "Που σου νέφκω που πάεις 2", τότε ναι. Μπορεί να έσιει σχέση. Αλλά που τη στιγμή που λέγεται Κυπριακά Μπλογκς τότε ΠΡΕΠΕΙ να εκφράζει απόλυτα τον τίτλον του.
Ευχαριστώ.
Μισιαρέ θεωρώ ότι το απόσπασμα που ανάρτησα είναι αντικειμενικό και ακομμάτιστο. Αλλιώς δεν θα το αναρτούσα. Αν διαφωνείς επί της ουσίας μπορείς να καταθέσεις την άποψη σου.
Αν είσαι δημοκράτης θα πρέπει όμως να σεβαστείς και τη δική μου άποψη. Εξάλλου δεν νομίζω να μολύνθηκε ρε παιδί μου ο συναθροιστής.
Νάσαι καλά
Ο "πρόεδρος" της Κυπριακής Δημοκρατίας, εκλέγηκε το 2008, με το σύνθημα : ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ, ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Ποια δίκαιη λύση; Ποια δίκαιη κοινωνία;
Μέσα σε δύο Χρόνια διακυβέρνησης,
Προώθησε το σχέδιο ΑΝΑΝ
Εφαρμόζει την επαναπροσέγγιση με τους Τουρκοκύπριους
Φιμώνει τα blogs
...
Γιατί...Όσοι έχουν αντίθετη άποψη με το καθεστώς Χριστόφια, είναι εχθροί αυτού του κράτους...
Δυο φράσεις αρκούν για να συγκεφαλαιώσουν τα καταγγελλόμενα σ' αυτό: ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ και ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ (και τότε, και τώρα και πάντα)!!!
Συμπέρασμα : Στην Κύπρο δεν έχουμε ελευθερία λόγου, γιατί δεν μας το επιτρέπει το καθεστώς Χριστόφια!
Λύση για αυτό : Να παραιτηθεί ο "πρόεδρός" μας...Πως γίνεται να δικάζετε κάποιος, όταν εκφέρει ελεύθερα την γνώμη του, μέσα από ένα μπλογκ, τα οποία αποτελούν χώρο ελεύθερης έκφρασης υποτίθεται...
http://cyprus-voice.blogspot.com
Νικολα, εγω καταδεχομαι να συνομιλω μαζι σου που εισαι κατα την αποψη μου ακραιος φασιστας(=πολιτικος χαρακτηρισμος των λεγομενων σου, μεν μου πεις για δολοφονια χαρακτηρα), εσυ πως και αντιδρας τοσο στην ιδεα του διαλογου και της ανταλαγης αποψεων ; Αυτα τα δηθεν δεν σε καταλαβαινουμε να τα παραιτησεις.
Ελευθερια της αποψης σε ολοκληρο τον κοσμο εχει να κανει με το τι επιτρεπεται με βαση τον νομο να λεγεται και να γραφεται. Και τι πρεπει να επιτρεπεται. Ελευθερια της αποψης υπαρχει οταν ο νομος επιτρεπει ελευθερια της αποψης οπως λεει η λεξη. Εκει που υπαρχουν απαγορευσεις εχει να κανει με ξεκαθαρα πραγματα και με ξεκαθαρα αδικηματα οπου αυτοσκοπος δεν ειναι η φιμωση αλλα η αποφυγη αλλων εγκληματικων ενεργειων.
Οπως εχω πει, χαρακτηριστικο της Ελευθεριας της αποψης δημοκρατικων καθεστωτων ειναι πως δεν μπορει ο καθενας με ασαφεια να ορισει στα καλα καθουμενα τι ξεφευγει τα ορια της ελευθεριας της αποψης. Δεν ειναι αστοιχειωτης αποψης η δικαιοσυνη.
Αρα- σε καλω να τεκμηριωσεις αυτα που λες στο δικαστηριο η εαν θελεις να αναφερθεις σε συγκεκριμενους νομους, και να παραθεσεις τι πιστευεις πως παραβιαζει αυτους τους νομους.
Διοτι για μενα ειναι καθαρος ακροτατος φασισμος και παθολογικο (οσοι εκφραζονται με τετοιο τροπο εχουν τεραστιο παθος με την εξουσια και πρεπει να τους δει ενας ψυχιατρος αμεσως),να λεει καποιος πως ο ταδε ειναι εχθρος του λαου, η προωθει τον διχασμο και τα εθνοτικα μιση, η ειναι ακροδεξιος και αρα πρεπει να φιμωθει. Ολες οι δικτατοριες εξαλλου δεν το ειχαν δυσκολο να πουνε ψεματα για να δικαιολογησουν τις ενεργειες τους. Δεν δικαιολογειται ενεργεια απο το κρατος η την δικαιοσυνη στην βαση της αποψης του καθενος. Δεν λειτουργουν ετσι οι δημοκρατιες βρε Νικολα μου. Απο την αλλη η αποψη σου θα ηταν σοβαρη εαν ηταν στοιχειοθετημενη.
Μαλλον φιλε Νικολα η αντιληψη σου περι τι ειναι δημοκρατια και τι ειναι ελευθερια της αποψης ειναι 0.
Και πριν με χαρακτηρισεις ακροδεξιο να σου πω πως εγω σε θεωρω Φασιστα και εαν θελεις βαζω και το διακοσμητικο ακροδεξιος η ακροαριστερος μπροστα.
Για μενα οι Φασιστες ανηκουν σε μια δικη τους ξεχωριστη κατηγορια και ανηκουν ολοι στην ιδα ομαδα.
Μηπως εισαι και κομμουνιστης ; Δεν ξερω απλως η ελειψη σοβαροτητας του μηνυματος σου με κανει να το αναρωτηθω. Εχουν ενα διαζυγιο οι κομμουνιστες με την λογικη, με τον διαφωτισμο και οτι πρεσβευει αλλα και με την στοιχειοθετηση των ισχυρισμων τους.
Τωρα εαν μου πεις πως ουτε το Χριστοφια γουοτς εσχει την καλυτερη σχεση με την λογικη η με αλλα λογια παεις να καμεις ντριμπλα αντις να απαντησεις, εγω ενα χαρω πως παραδεχεσαι τους στοιχειοθετημενους ισχυρισμους που κανω για σενα.
(Επαναλαμβανω τουτη την λεξη ρε φιλε ωσπου να την εμπεδωσεις.) Αν δεν εκαταλαβες γιατι ολος ο κοσμος μιλα για ελευθερια της αποψης και πιστευεκεις πως μονο ακροδεξιοι αντιδρουν και δεν το λες μονο για προπαγανδα, τι να σου πω ρε μαθκια μου.
Για τους Ισχυρισμους μου τωρα. Ισχυρισμοι που βασιζονται σε συγκεκριμενα στοιχεια. Οπως ειπαμε, πως θελεις εφαρμογη νομου κανωντας τον εαυτο σου δικηγορο, δικαστη, αστυνομικο κρατος και νομοθετη. Λες εδω εχουμε παραγωγη εθνοτικων μισων, αλητεια και πρεπει να κλησει αυτο το μπλογκ διοτι η αλητεια δεν εχει σχεση με την ελευθερια αποψης. Η θελεις να υποκρινεσαι πως εννοεις κατι αλλο και το αφηνεις να αιωρειται ενω ολοι ξερουμε με τι εχει να κανει η ελευθερια αποψης.
Μεγαλη η χαρη σου λεω εγω που εχεις μονο τουτη την απαιτηση τζαι δεν ζηταν και εκτελεσεις για παραδειγματισμο.
Τελοσπαντων, πολυ χαμηλης ποιοτητας και φασιστικη η τοποθετηση σου/σας (οσοι την συμμεριζονται).
Κριμα τζαι μακαρι να γιανετε που τα παθη σας και να εισελθετε στον κοσμο της φιλελευθερης δημοκρατιας.
Βρε Λεξιπενιντα, εαν δεν μπορεις να καταλαβεις πως εχεις θεση που βρισκει απεναντι σου σχεδον ολους τους υγειως σκεπτομενους ανθρωπους, τολαχιστον να δεχθεις πως ειναι θεμα που διχαζει.
Αν και διαφωνω πως ειναι θεμα που διχαζει. Για μενα η αποψη σας δεν πρεπει να διχαζει, πρεπει να ειναι αποψη μικρης μειοψηφιας που να ντρεπεται να εκφρασει την ακρως ακραια αποψη της.
Οχι επειδη δεν θα εχουμε ελευθερια του λογου, αντιθετως διοτι ολοι θα βρισκουν το απολιθωμα του φασισμου που ειαι η αποψη σας ( μερικες δεκαετιες πισω στην Κυπρο) ως γελοια. Ετσι θα ντρεπεστε να την εκφρασετε.
Αλλα μπορει να ειστε ποδκιαντραποι και σε αρνηση. Εξαλου μιλας για αντικειμενικη αποψη. Εν πειραζει, το οπλο για να πολεμισεις τετοιες αποψεις δεν ειναι η φιμωση.
Βεβαια οταν μιλαμε για πραξεις, οπου εχουμε οπως φαινεται παραβιασεις του συνταγματους και της νομοθεισας απο αστυνομικους τοτε ειναι θεμα της δικαιοσυνης. Οπως και να εχει, εχουμε νομους στην Κυπρο, εχουμε και δημοκρατια. Εαν καποιοι θελουν καταργηση των νομων η παραβιαση τους,οποιοι τζαι να ειναι τοτε εγω που οπτιμιστης λεω πως θα χασουν.
στα δικαστηρια βεβαιως γιατι εαν δεν διευκρινουμε τα παντα σε τουτα τα μπλογκ ποιος ξερει αυριο τι μπορει να μας καμουν.
Φωνη των Κυπριων, διαφωνω με το αιτημα να παραιτηθει ο Χριστοφιας αν και θα ηθελα να παραιτηθει οικιωθελως χωρις να απαιτουμε οι υπολοιποι παραιτηση του διοτι τιποτε απολυτως δεν επετυχε και ο ανθρωπος ειναι και σε αρνηση, δεν εχει καταλαβει ποσο εχει αποτυχει. Απλως οσο αχρηστος τζαι εαν ειναι ενας εκλεγμενος προεδρος το αιτημα για παραιτηση του μαλλον δεν σεβεται το γεγονος πως εκλεγηκε αυτος ο ανθρωπος για να ειναι προεδρος για ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Εαν θελει, δεν ξερω τις διαδηκασιες, να παραιτηθει και να εχουμε και παλι εκλογες, καλως.
Εαν οχι τοτε πρεπει να σεβαστουμε το γεγονος πως εκλεγηκε. Απο την αλλη σωστο ειναι, διοτι ακριβως εχουμε δημοκρατια να ειμαστε υπερμαχοι της διακρισης των εξουσιων και να εναντιωνομαστε καθε προσπαθεια να παιρνει αποφασεις τελια μονος του ο Προεδρος χωρις να λογαριαζει κανενα. Δεν μπορει παρα να ειναι αξιο δημοσιας κριτικης το γεγονος πως μονος του αποφασιζει, μονος του κανει, χωρις να ρωτησει ειτε τον λαο, ειτε τους αλλους πολιτικους ηγετες.
Πρεπει να εχουμε υπομονη και για προεδρους της ποιοτητας ενος Χριστοφια. Ισως το βλεπω και εκδικητικα, καλα να παθουμε αφου τον ψηφισαμε χωρις να υποπτευομαστε πως την επομενη χωρις να πει τιποτε σε κανενα προηγουμενως, ειχε μας εκ περιτροπες.
Κακη μας τυχη που τουτως ο προεδρος θελει να εκμεταλευτει στο μαξιμουμ την δυνατοτητα να αποφασιζει χωρις να εχει την συγκεκριμενη ωρα λαικη συναινεση η συναινεση με τα αλλα κομματα (ακομα και με την συνκυβερνηση) και οντως πρεπει να δεχτει κριτικη για αυτο αλλα δεν ειναι σωστο το αιτημα για παραιτηση.
Μα αγαπητέ μου φίλε, ποιον να σεβαστούμε;;; Τον άνθρωπο που ψήφισαν οι ηλικιωμένοι, για να πάρουν ένα δεύτερο μισθό;
Τον άνθρωπο που εμπιστεύτηκαν οι αφελείς, στηρίζοντας πάνω του για 5 ολόκληρα χρόνια, το μέλλον της πατρίδας μας;;;
Ή τον άνθρωπο που μας τύφλωσε με τα ψέματά του και τα "θα", που και στην τελική τι έπραξε;
Να σου πως εγώ τι έπραξε :
1."Έκοψε" τραγούδια του αείμνηστου Μάριου Τόκα!
2.Εξεράγη κατά της άποψης του αρχιεπισκόπου!
3.Απειλές ενάντια στον διαδικτυακό τύπο!
4.Επιθέσεις στον ΑΝΤ1, για να σταματήσει τις δημοσκοπήσεις!
5.Ξέσπασε στον Φιλελεύθερο που δεν είναι ΑΚΕΛική εφημερίδα!
6.ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ
7. Διαφωνούντες κατά της άποψης του, καλούνταν στο τμήμα για συγνώμη!
8. Αντιφωνούντες συλλαμβάνονταν γιατί διένειμαν φυλλάδια μη εγκεκριμένα από την Αστυνομία!
Αυτόν τον..."πρόεδρο" να σεβαστούμε;
Που έκανε την Κύπρο μας σε δύο χρόνια, αγνώριστη; Αυτόν τον πρόεδρο να σεβαστούμε;
Και ερωτώ, ακόμα και ο Λεξιπένητας, που είναι υποστηρικτής του ΑΚΕΛ, συμφωνεί με τις πράξεις του προέδρου;
http://cyprus-voice.blogspot.com/
Δεν σου ειπα να τον σεβαστεις γιατι ειναι καλος προεδρος, σου ειπα να σεβαστεις το γεγονος πως εκλεγηκε για να ειναι προεδρος για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Δεν νομιζω να ειναι σωστο να μιλαμε για παραιτηση του προεδρου οσο ανεπαρκης και εαν πιστευουμε πως ειναι. Οσο για τον Λεξιπενητα, η εντυπωση μου για το ποια ειναι η αποψη του ειναι η εξης : θα διαφωνησει με τον προεδρο Χριστοφια εαν πιστευει πως δεν εκανε αυτα που υποστηριζεις πως εκανε ο Χριστοφιας. Εαν ο Λεξιπενιντας πιστευει πως τα εκανε ολα αυτα ο προεδρος Χριστοφιας, θα τα υποστηριξει και θα ζητησει να παει και μερικα βηματα παραπανω.
Αυτη την αρνητικη εντυπωση εχω για το συγκεκριμενο ατομο, βασιζομενος στο οτι εχω διαβασει απο αυτον.
Αυτές οι σκέψεις, δεν είναι άλλες παρά φασιστικές...Αλήθεια, πιστεύεις ότι το συγκεκριμένο άτομο είναι τόσο φασίστας;
Καλύτερα να γράφεις την γνώμη σου, χωρίς να θίγεις κάποιον αφού δεν τον γνωρίζεις όπως λες.
Ας μας απαντήσει ο ίδιος όμως καλύτερα...Τι σχόλιο έχετε να κάνετε κ. Λεξιπένητα, όσον αφορά τις πράξεις του κ. Χριστόφια;
Παρεμπίπτοντος, παρακαλώ προσθέστε με στον συναθροιστή σας...
http://cyprus-voice.blogspot.com/
Μα σου ειπα, βασιζομενος στις αποψεις που εχει εκφρασει και εχω διαβασει, αυτη την εντυπωση εχω γι'αυτον. Πολυ καλα κανω και τον θιγω εφοσον εχει εκφρασει τετοιες αποψεις, ενω αφηνω και το περιθωριο να μην ειναι τοσο αλλα λιγοτερο (διοτι τα γραπτα μενουν), αφου λεω πως «εχω την εντυπωση» και δεν λεω πως ειμαι απολυτως σιγουρος.
Απο την αλλη μπορω να κρινω ολα οσα εχει γραψει και τα εχω υποψην μου. Για αυτο σκοπιμα ηθελα να τον θιξω αλλα και να προσβαλλω τις αποψεις τις οποιες υποστηριζει.
Δεν καταλαβαινω γιατι εσυ λες αυτο : «Καλύτερα να γράφεις την γνώμη σου, χωρίς να θίγεις κάποιον αφού δεν τον γνωρίζεις όπως λες.»
Μα δεν σου ειπα πως δεν γνωριζω τιποτε για το συγκεκριμενο ατομο. Σου ειπα πως βασιζομαι σε αποψεις που εχω διαβασει να εκφρασει.
Η απορια μου μαζι σου ειναι εαν εχεις διαβασει τι εχει πει κατα καιρους και ειδικα τωρα τελευταια. Μου φαινεται πως τον ρωτας περιμενωντας να συμφωνησει μαζι σου. Αμ δε. Λιγο παραξενο βρισκω το γεγονος πως τον ρωτας αν συμφωνει με αυτα που αναφερεις. Δεν εχεις διαβασεις αυτη του την αναρτηση ;
Συγνώμη, αλλά είχα διαβάσει λάθος το σχόλιό σου...
Όσο για την ανάρτηση που έχει αναδημοσιεύσει, δεν νομίζω ότι να καλύπτει όλα αυτά που θέλει να πεί...
Εδώ μιλάμε για έναν άνθρωπο, που αρνείτε να προσθέσει στο ιστολόγιό του το πρώτο blog της Κύπρου, μόνο και μόνο επειδή εκφράζει την άποψη του, ελέυθερα και δημοκρατικά.
Εγώ θέλω να μάθω το γιατί; Νομίζω πως αυτός ο χώρος δεν έχει να κάνει με τις πολιτικές απόψεις του κάθε ατόμου. Α, αυτός είναι ΕΔΕΚΙΤΗΣ, εγώ είμαι ΑΚΕΛικος, δεν τον προσθέτω.
Δεν πάνε έτσι τα πράγματα...Τουλάχιστον, όπως θέλει να ονομάζεται. Ως συναθροιστής Κυπριακών ιστολογίων. Καθήκον του είναι να φιλοξενεί όλα τα Κυπριακά μπλογκς που έχει εν γνώσην του...
Όσο αν έχω διαβάσει τα ποστ του, ξέρεις, τον διαβάζω από πέρσι τον Φεβρουάριο...
http://cyprus-voice.blogspot.com/
Τα πιο κάτω εν που άρθρο του Τριμικλινιότη στο Πολίτη:
Πρώτο, η Διεθνής Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για την Εξάλειψη Κάθε Μορφής Φυλετικής Διάκρισης, που η Κύπρος έχει κυρώσει (Ν.12/1967και Ν.11(ΙΙΙ)/92) ποινικοποίησε αδικήματα σχετικά με το ρατσισμό. Συγκεκριμένα, ο νόμος προνοεί [βλ. άρθρο 2Α(3)]: «Κάθε πρόσωπο το οποίο δημόσια, είτε προφορικά είτε διά Τύπου... ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, εκφράζει ιδέες προσβλητικές κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνοτικής καταγωγής τους... είναι ένοχο ποινικού αδικήματος και υπόκειται σε φυλάκιση που δεν υπερβαίνει τον ένα χρόνο ή σε χρηματική ποινή που δεν υπερβαίνει τις πεντακόσιες λίρες ή και τις δύο ποινές.»
Δεύτερο, συμπεριφορές ρατσιστικού περιεχομένου μπορούν διώκονται ποινικά στη βάση του άρθ. 51Α του Ποινικού Κώδικα, όπου προνοούνται: « Όποιος δημόσια ή με οποιοδήποτε τρόπο και σε οποιαδήποτε μορφή προκαλεί του κατοίκους σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια ή καλλιεργεί τη διαμόρφωση του κλίματος μισαλλοδοξίας, είναι ένοχος πλημελήματος και τιμωρείται με φυλάκιση δώδεκα μηνών ή με χρηματική ποινή χιλίων λιρών ή και με τις δύο αυτές ποινές.»
Τρίτο, άρθρο 47(1)(β) του Ποινικού Κώδικα προνοείται ότι: «Οποιοσδήποτε προβαίνει σε οποιαδήποτε ενέργεια δημοσίως, με πρόθεση να προωθήσει εχθρότητα μεταξύ των κοινοτήτων, των θρησκευτικών ομάδων, λόγω της φυλής, της θρησκείας, του χρώματος ή του φύλου του, είναι ένοχος αδικήματος και, σε περίπτωση καταδίκης, υπόκειται σε φυλάκιση μέχρι πέντε ετών.»
Μισιαρέ θεωρώ ότι το απόσπασμα που ανάρτησα είναι αντικειμενικό και ακομμάτιστο. Αλλιώς δεν θα το αναρτούσα. Αν διαφωνείς επί της ουσίας μπορείς να καταθέσεις την άποψη σου.
Αν είσαι δημοκράτης θα πρέπει όμως να σεβαστείς και τη δική μου άποψη. Εξάλλου δεν νομίζω να μολύνθηκε ρε παιδί μου ο συναθροιστής.
Νάσαι καλά
---------------
Αντικειμενικό τζιαι ακομμάτιστο, είναι στο μεγαλύτερον του μέρος. Το κομμάτι που έβαλες όμως, κάθε άλλο παρά αντικειμενικό τζιαι ακομμάτιστον είναι. Εν ξεκάθαρο ότι σύρνει μπηχτές προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις, οι οποίες κατευθύνσεις καθορίζονται που τες προσωπικές απόψεις του συγγραφέα. Εν μπορώ να χαρακτηρίσω ένα βιβλίο του Μακάριου Δρουσιώτη αντικειμενικό. Ούτε κάποιου πρώην αγωνιστή της ΕΟΚΑ. Γιατί ξέρω ότι δεν κρίνουν τζιαι τες δύο πλευρές του θέματος, όπως πρέπει. Ένα βιβλίον όμως, κάποιου επαγγελματία ιστορικού μελετητή ο οποίος πρέπει "κατά κανόνα" λόγω της δουλειάς του να μεν παίρνει το μέρος καμιάς πλευράς τζιαι να κρίνει ανάλογα χωρίς να αφήνει τις δικές του απόψεις να επεμβένουν, τότε είναι αντικειμενικό.
Επίσης ξεκάθαρον ένει ότι ο συγγραφέας έν εναντίων σε κάποιες δεξιές ιδεολογίες. Τζιαι τούτον εν φαίνεται κατ'ανάγκη που το άρθρο πιο πάνω. Φαίνεται που κάποια άρθρα του τζιαι κάποια σχόλια του σε διάφορα μπλογκς. Τζιαι τούτον επηρεάζει φυσικά τζιαι τα γραφόμενά του. Έννεν ανάγκη να πει ξεκάθαρα ο συγγραφέας ότι υποστηρίζει συγκεκριμένο κόμμα. Εν απίθανο ρε παιδί μου να βάλεις ένα κείμενο του Χριστόφια ή του Αναστασιάδη τζιαι να πεις εν ακομμάτιστο. Υπάρχει φυσικά πάντα η δυνατότητα οποιοσδήποτε, παρά τις απόψεις του, να γράψει έναν αντικειμενικό τζιαι ακομμάτιστο κείμενο. Όμως, εν το βλέπω τούτο στο παραπάνω άρθρο.
Φυσικά σέβουμαι την άποψην σου τζιαι καταλαβαίνω ότι είσαι ελεύθερος να διαχειρίζεσαι ένα μπλογκ στο οποίον είσαι διαχειριστής, όπως θέλεις. Εν με τη χρησιμοποίηση τούτης της ελευθερίας που διαφωνώ.
Αν ππέσεις χαμέ τζιαι μπει μια πετρούα στο δέρμα σου, τότε υπάρχει μικρή πιθανότητα να μολυνθείς. Αν όμως μπουν δέκα πετρούες, τότε η πιθανότητα να μολυνθείς εν τεράστια.
Για μένα, το παραπάνω άρθρο ήταν η πρώτη πετρούα.
Ευχαριστώ.
Lεξιπενητα άσχετον. Που την ημέραν που έβαλα το chrome της google για να θκιανεφκουμαι στο διαδίκτυο, το σάιντ σου δεν δουλεύει κανονικά. Δεν κάμνει ριφρέςh τζιαι πολλές φορές μεινίσκει κολλημένο στα ίδια ιστολόγια του συναρθριστή για δύο τρείς μέρες. Ξαφνικά, ξικολλά τζιαι κάμνει ανανέωση. Ακόμα τζιαι αν σβήσω το χρόουμ τζιαι ξαναφορτώσω το, δεν κάνει ανανέωση. Έχει κανένας καμιά λύση; Είναι πολύ σπαστικό. Είναι χρόουμ του μάκκιντος
είμαστε υπερ της ελευθερίας του λόγου και για κανένα λόγο δεν θα εμποδίζαμε τον άλλο να πει την γνώμη του, ακόμα και αν διαφωνούμε μαζί του πρέπει να είμαστε ανοιχτοι σε κάθε άποψη! όπως είπε ο Βολτέρος "διαφωνώ μ'αυτό που λες αλλά θα έδινα την ζωή μου για να μπορείς να το λες!".και κατα την άποψή μας όποιος φοβάται να ακούσει την γνώμη του άλλου ή την καταδικάζει σημαίνει πως δεν ξέρει να επιχειρηματολογήσει την δική του άποψη και είναι, μάλλον, ένδειξη κομπλεξισμού...
Acera έχω τζιαι γω το ίδιο πρόβλημα με το chrome Τζιαι άμαν μπαίνω στη σελίδα πάω στα σχόλια οποιουδήποτε ποστ τζιαι διορθώνουνται τα μπλογκς.
Πουπανινή, τζίνοι που φαίνεται ότι δεν ξέρουν να επιχειρηματολογήσουν την δικήν τους άποψη εν τζίνοι που δεν απαντούν σε ένα διάλογο, τζιαι όι τζίνοι που αντιστέκονται με επιχειρήματα σε μιαν άποψη.
Το ότι κάποιος εκφράζει μιαν αντίθετην άποψην εν σημαίνει ότι εν σέβεται τα δικαιώματα του άλλου να λαλεί την δικήν του. Άλλον το να εμποδίζεις κάποιον να λαλεί τη γνώμην του, που είναι καταπάτηση των δικαιωμάτων του, τζιαι άλλο να εκφράζεις μιαν αντίθετην άποψη που γίνεται για να γίνει διάλογος.
http://sorela-la.blogspot.com/
Πάρε και καμιά έντυπη εφημερίδα που εκτελεί απροκάλυπτα όποιον θέλει και προστατεύεται και από την δικαιοσύνη για να αποενοχοποιήσεις το διαδίκτυο που δίνει φωνή στους απ'έξω, στους κατατρεγμένους και αδύνατους, στους μη τέκτονες και στους "περιθωριακούς"...
Σαν να τζε εβάρησε ο μπλογκερ τες τελευταιες μέρες;
Μπ
Πολύ μου αρέσει αυτό το θέμα σου. "Ελευθερία του λόγου στο διαδίκτυο" Στην Ελλάδα μη ξεχνάτε ότι αυτή η ελευθερία του λόγου φυμώθηκε με το χειρότερο τρόπο. Σκότωσαν το Σωκράτη Γκιόλια του blog troktiko.
Όμως εμείς στην Καλαμάτα, στη Μεσσηνία στο blog της Μεσσηνία το http://messiniaka.blogspot.com, ακόμα κρατάμε ψηλά την ελευθερία του λόγου και γράφουμερ ότι "γουστάρουμε" Το ίδιο και στο άλλο blog το http://taairetika.blogspot.com που γράφει ο αντισυμβατικός. Είναι ένα blog που πολύ το γουστάρω για την ελευθερία του λόγου.
Αν θέλετε μπείτε και στα δύο, δείτε τα και στείλτε και τα σχόλιά σας.
Γειά σας με αγάπη από την Καλαμάτα.
Φίλοι Κύπριοι καλησπέρα,
Σήμερα είναι 28η Οκτωβρίου και πριν 70 χρόνια έγινε η επέμβαση των Ιταλών στην Ελλάδα.
Αυτήν ακριβώς την επέτειο γιορτάζουμε σήμερα στην Ελλάδα.
Εγώ όμως χρόνια τώρα έχω μια απορία και ζητώ τη λύση της.
Γιατί πρέπει να γιορτάζουμε την έναρξη ενός πολέμου και δεν γιορτάζουμε τη λήξη του πολέμου που μας βρήκε νικητές ?
Υπάρχει κάποια σκοπιμότητα ή απλά διαιωνίζεται ένα λάθος ?
όσοι έχετε την καλοσύνη μπείτε στο blog της Μεσσηνίας το
http://messiniaka.blogspot.com
και στείλτε μου το σχόλιό με την απάντησή σας.
Παιδιά ένα νέο blog για τον μπασκετικό Παναθηναϊκό
http://greendunk.blogspot.com/
Δημοσίευση σχολίου