Ιουλίου 21, 2009

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΝ ΤΟΥ RICHIE

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΝ ΤΟΥ RICHIE

Επειδή αμαν εν γράψω εγω εννά γράψεις μόνος σου είπες, εφοήθηκα τζιαι είπα να φανερωθώ μόνος μου. Μπλοκκάρω που το μακρινό ... καλά καλά ξαναρκεύκω. Μπλοκκάρω που τα προχτές (30/06/09) τζιαι γράφω γενικά οτι μου κατέβει τζιαι οτι δω μπροστά μου τζιαι κάμει μου εντύπωση που τζιαι να μεν μου κάμει πάλε εννά το γράψω. Προσπαθώ να γράφω στα κυπριακά αλλά κόμα μάχουμαι να καταλάβω ίνταλως γράφουνται. Προσπαθώ το πολλά τζιαι όπως θα καταλαβετε που το μπλόκ σhίερουμαι πολλά άμαν μάθω κάτι νέο για την γραφήν της γλώσσας μας. Θενκ γιου ε λοτ!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

It is really a nice and useful piece of info.
I am happy that you simply shared this useful info with us.
Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.


my weblog - sportnetwork ()

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)