Ιουλίου 21, 2009

Ουδέν κακόν αμιγές καλού

Ουδέν κακόν αμιγές καλού

Αβέβαιος δεν είμαι. Θα ήθελα να είμαι. Γιατί κάποιος αβέβαιος δεν είναι απόλυτος. Δεν είναι 100% πεπεισμένος για την ορθότητα αυτών που πιστεύει. Κάποιος που δεν είναι απόλυτος μπορεί να ακούσει, να κρίνει, να αντιπαραβάλει και να βελτιωθεί. Μπορεί να φτάσει πιο κοντά στην αλήθεια. Θα ήθελα να επανεξετάζω συνεχώς τις βεβαιότητές μου. Και να τις επαναπροσδιορίζω. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι δεν έχω αρχές και αξίες στις οποίες στηρίζομαι. Δεν είμαι σχετικιστής. Ξέρω απλά ότι θέλω να είμαι ανοιχτόμυαλος. Είμαι ανοιχτός στο να με πείσετε.
Είμαι σίγουρος το ταξίδι αυτό θα αξίζει τον κόπο.

Από τον Φλεβάρη του 2009

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Terrific article! This is the kind of info that are meant to be
shared around the net. Shame on Google for no longer positioning this publish higher!
Come on over and consult with my web site . Thank you =)

Also visit my web page - social media advertising

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΕΒΑΙΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ....ΑΒΕΒΑΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΩ ΣΤΙΣ ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΕς....

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)