Μαΐου 20, 2009

Ιθάκη: Ενας δρόμος ατέλειωτος

Ιθάκη: Ενας δρόμος ατέλειωτος

Ο Δρόμος Προς την Ιθάκη έγινε... τυχαία, η αλήθεια είναι ότι έβλεπα τους άλλους να έχουν και ζήλεψα κατά κάποιον τρόπο. Το μπλόκ μου είναι και για μένα ένας τρόπος έκφρασης, γράφω αυτά που σκέφτομαι και ευτυχώς δεν υπάρχει κάποιος να μου βάζει βαθμό από κάτω. Ξεκίνησα τον Δεκέμβριο του 2007 όταν ήμουν στην Γ' Λύκειου. Τώρα στα σχεδόν 19 μου γράφω όσο πιο συχνά μπορώ λόγω των υποχρεώσεων μου στην μαμά πατρίδα. Η θεματολογία μου είναι mix 'n' match: από μόδα μέχρι Γιουροβίζιον, από πολιτική μέχρι ενημερωτικά και από σεξουαλικά μέχρι και ποιητικά!
Καλή συνέχεια σε όλους!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Hi! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
Any suggestions?

Feel free to surf to my website; new cellulite treatment

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)