Μαΐου 20, 2009

Ξενύκτικον "Μιραμπέλλα"

Ξενύκτικον "Μιραμπέλλα"

Έχουμεν και λέμεν.
Είμαι αδκιασερός, ποδκιάντραπος τζιαι γράφω όποτε μου δόξει. Είμαι έντονον πολιτικόν ζώον τζιαι πάντα προσπαθώ να θωρώ την κωμικήν πλευράν των πραγμάτων. Για τες υπόλοιπες περιπτώσεις ανέπτυξα τον κυνισμόν ως μηχανισμόν αυτοάμυνας τζιαι διατήρησης πνευματικής ισορροπίας. Έχω έναν σσυλλίν τζιαι συγκατοικούμεν.
Το μπλόγκ μου βοηθά στην απώλειαν βάρους, στην μείωσην της χοληστερόλης τζιαι στην σκολίωση. Χάτε, κανεί!
Γραφει από τον Γενάρη του 2006

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Fastidious answers in return of this question with real arguments and telling everything on the topic of that.



Also visit my web blog :: tristam

Δημοσίευση σχολίου

Recent Posts

Powered by Blogger Tutorials

Κάνε γνωστή την παρουσία σου

Παροπλισμένα μπλογκς (105)