Τζιαμέ που πάεις να εκνευριστείς με τζείνη την αδιαφορία τζιαι την αναισθησίαν που αποπνέουν καμιάν φορά τα κείμενα του, έρκεται ξαφνικά μια φράση, μια λέξη, μια λεπτομέρεια που δείχνουν την ευαισθησίαν που χαρακτηρίζει τον Φιρφιρήν μας. Ο Φιρφιρής μας έκανε πολλές φορές να γελάσουμε "αναίσθητα", κάποιες άλλες όμως μας προβλημάτισε και κάποιες έκανε το μάτι μας να θολώσει από τη λύπη.
Ο άμεσος λόγος του, η απόλυτη ειλικρίνεια του σε σημείο που μπορεί να παρεξηγηθεί για αφέλεια και η ποικιλία των θεμάτων που τον απασχολούν τον κάνουν ένα από τους πιο πολυδιαβασμένους και αγαπημένους Κύπριους μπλόγκερς.
Ερ.: Από πότε μπογκάρεις και τι είναι εκείνο που σε έσπρωξε στο μπλόγκιγκ;
Το μπλόγκ μου εξεκίνησα το τον Γεννάρην του 2006 σαν ήμουν φοιτητής τζιαι γράφω μέχρι σήμερα, χαζίριν έσιει τέσσερα χρόνια. Είχα το πάντα να γράφω τζιαι επειδή εβαρκούμουν να κάτσω να δκιαβάσω τα μαθήματα μου είπα να αρκέψω τζι εγώ έναν μπλόγκ ώστε να έχω ακόμα μιαν αφορμήν να ττεμπελιάζω. Τελικά άρεσεν μου η όλη υπόθεση τζι εσυνέχισα.
Ερ.: Επέλεξες να γράφεις με ψευδώνυμο, και τί ψευδώνυμο. Θρυλικό! Πιστεύεις ότι με το να γράφεις με ψευδώνυμο και να παραμένεις άγνωστος στους αναγνώστες σου, αποκτάς κάποιο πλεονέκτημα; Ίσως η περιβολή του Φιρφιρή από ένα είδος μυστηρίου τον βοηθά να γράφει πιο ελεύθερα;
Δεν έδωσα καθόλου σκέψην στο ψευδώνυμον μου. Θα μπορούσα να υπογράφω σαν Κουραπιές ή Λόλλος, ή Αναξίμανδρος, ή σαν Κορνήλιος ή τζιαι σαν Αθκιασερός_Παπάς. Απλά έτυχεν. Η ανωνυμία έσιει τα πλεονεκτήματα της τζιαι τα μειονεκτήματα της. Που την μιαν νιώθω άσσημα διότι ζω σε μιαν δυτικήν φιλελεύθερην κοινωνίαν σε ότι αφορά την ελευθερίαν του λόγου, που μπορώ να εκφράσω την άποψην μου χωρίς να με κάτσουν μες το τζελλίν σαν κάμνουν στην Κούβα ή στην Αίγυπτο. Που την άλλην, έναν που τα μιαλλύτερα αγαθά που μπορείς να έσιεις εν η προσωπική, ιδιωτική ζωή, τζιαι είπα να την διαφυλάξω όσον γίνεται.
Ερ.: Έχεις δημιουργήσει γνωριμίες με άλλους μπλόγκερς;
Ναι, εγνώρισα 2-3 τζιαι διατηρώ επαφήν μαζίν τους μέχρι τζιαι σήμερα. Πιστεύκω ετσιάττισεν ο νούς μας. Το γεγονός ότι κατά γενική ομολογίαν είμαστεν ανεχτικοί αθρώποι, ακόμα τζι αν γράφουμεν για πράματα που δεν ανεχούμαστεν, τζιαι γιαυτόν κάμνουμεν το καλόν μαζί. Γενικά όμως είμαι τσας διστακτικός να γνωρίζω κόσμο με έτσι τρόπον.
Ερ.: Κάποιοι διάλογοι που αναπτύχθηκαν στο μπλογκ συνέχισαν μέσω άλλης μορφής (e-mail, τηλέφωνο, δια ζώσης) ή παρέμειναν όλοι στο επίπεδο του σχολιασμού στο μπλογκ;.
Κάποιες συζητήσεις, κυρίως πολιτικού περιεχομένου, συνεχίστηκαν τζιαι με ήμεϊλ διότι αμφότερες οι πλευρές αναγνώρισαν πως το καρτζιλάτισμαν ιδεολογιών τζιαι απόψεων μπορεί να φτάσει σε τόσην λεπτομέρειαν, ακόμα τζιαι ακαδημαϊκήν, που δεν φταίει ο φτωχός ο αναγνώστης να μας ακούει όπως τα πετεινάρκα να τσακκωνούμαστεν. Σε πιο προσωπικές αναρτήσεις έπιασα επίσης ήμεϊλ που με εσυλληπούνταν τζιαι μου διούσαν κουράγιον τζιαι το εκτίμησα πάρα πολλά. Γενικά αποφεύγω τες μεγάλες συζητήσεις όμως. Γότς δε ππόϊντ; Αν δεν καταφέρεις να μεταδόσεις το σημείο που ήθελες που τη αρχή τι σε κάμνει να πιστεύκεις ότι θα το καταφέρεις πιο μετά;
Ερ.: Μπορείς να μοιραστείς μαζί μας ένα πολύ ευχάριστο ή εντυπωσιακό πράγμα που σου συνέβηκε μέσω ή λόγω του μπλογκ;
Τίποτε συνταρακτικόν τζιαι αξιοσημείωτον. Εν μπλόγκερ που είμαι, εν τζι είμαι γιατρός εθελοντής στο Σουδάν!
Ένας μπλόγκερ που θαυμάζω όμως μου είπεν την ιστορία της ζωής του η οποία εν πολλά ενδιαφέρουσα. Πως εταξίδευσεν τον κόσμον για να τον κάμει καλλύτερον τζιαι μετά απογοητεύτηκεν που δεν αλλάξαν τα πράματα. Με πρώτην ευκαιρία θα πάω στην χώρα που κατοικεί να τον γνωρίσω.
Ερ.: Το μπλογκ σου κλείνει 4 χρόνια ζωής. Τι πιστεύεις ότι πρόσφερε:
-σε σένα; Σε μέναν το μπλόγκ επρόσφερεν μια διέξοδον να γράφω τζίνα που με προβληματίζουν, τζίνα που με αφορούν, τζίνα που’χω αποθημένα.
-στους αναγνώστες σου; Ελπίζω στους αναγνώστες του μπλόγκ να επρόσφερεν έστω λλία χαμόγελα τζιαι χάχανα, τζιαι ενίοτε τον ελάχιστον προβληματισμόν.
-στη κοινωνία; Στην κοινωνία δεν επρόσφερεν τίποτε πλην της αντίθετης άποψης για κάποια θέματα, τζιαι την μαζικήν προώθηση ημεϊλς με κάποιες αναρτήσεις μου. Τιμή μου.
Ερ.: Σκέφτηκες κάποια στιγμή να παρατήσεις το μπλόγκιγκ; Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει στη ζωή σου;
Ναι, εσκέφτηκα το πολλές φορές, τζιαι πρόσφατα μάλιστα. Το μπλογκ εν όπως το μωρόν που θέλει να το βουράς πουπίσω. Έσιει κόσμον που σε δκιαβάζει τζιαι νιώθεις ευθύνην απέναντι του. Παλιά έγραφα για το σικκιμέ, τωρά όμως κόφτει με. Άμαν κάποιος μου στέλνει ήμεϊλ τζιαι μου παραπονιέται ότι δεν γράφω συχνά, νιώθω άσσημα διότι εδημιούργησα κάποιες προσδοκίες στες οποίες δεν ανταποκρίθηκα.
Έννεν σημαντικό για μένα το μπλόγκινγκ, δεν παίζει κάποιο ρόλο στη ζωή μου. Η ζωή μου εν ούλλη εκτός κκομπιούτερ. Εν η μόνη geek δραστηριότητα μου τούτη. Εν έναν πασατέμπο για άμαν κάθομαι μπροστά που το κκομπιούτερ τζιαι δεν έχω κάτι να κάμω τζιαι ένας σάκκος του μποξ άμαν η επικαιρότητα σπάσει τα νεύρα μου.
Ερ.: Θεωρείς ότι η συνεργασία των μπλόγερς με τον τύπο π.χ. Δρακούνα, Joshoua, Πίττας, Νικόλας και άλλοι κατά καιρούς, ενισχύει τα μπλογκς ή τα υποβιβάζει σε προθάλαμο για φερέλπιδες δημοσιογράφους ή συγγραφείς;
Είμαι φιλελεύθερος άθρωπος εκ πεποιθήσεως. Πιστεύκω στην ελευθερίαν του αθρώπου, το πρωτείον του τζιαι την ιδιωτική πρωτοβουλία. Οτιδήποτε εκπορεύεται τούτων των αρχών που έχω σαν άτομο με βρίσκει σύμφωνο τζιαι γιαυτόν οι οποιεσδήποτε συνεργασίες εν καλοδεχούμενες. Άμαν καλοθέλητα οι αθρώποι βάλλουν τον νούν τους μαζί, μόνο καλό μπορεί να φκει που την όλην υπόθεσην, διότι πάντα μαθαίνεις κάτι που τον άλλον. Ούλλοι ξέρουμεν κάτι παραπάνω που τους άλλους τζιαι μόνον άμαν τους επιτρέψουμεν να δουν τον κόσμο που μες τα δικά μας τα μμάθκια θα μπορέσουμεν να τους μεταδώσουμεν την γνώμην μας.
Δεν ασχολούμαι με συγγραφείς τζιαι δημοσιογράφους για να σχολιάσω το τελευταίο.
Ερ.: Πόσο σε ενοχλεί όταν άτομα με αντίθετες πολιτικές ή ιδεολογικές απόψεις βρίζουν ή απειλούν εσένα ή άλλους σχολιαστές αναγνώστες σου. Πιστεύεις ότι νομιμοποιείται κάποιος μπλόγκερ να διαγράψει σχόλια που θεωρεί ότι ξεπερνούν κάποια όρια που ο ίδιος θέτει για το μπλογκ του.
Το βρίσιμον με ενοχλεί άσχετα που το πόθθεν προέρχεται, είτε που αντίθετους είτε που σύμφωνους με εμένα. Με ενοχλεί διότι το βρίσιμον εν σε προσωπικόν επίπεδον τζιαι όϊ κριτική σε τζίνα που λαλείς τζιαι διαφωνεί ο άλλος μαζί σου. Όμως ανεπιφύλακτα τάσσομαι υπέρ του δικαιώματος του άλλου να βρίζει. Εάν με το βρισίδιν δείχνεις τον πολιτισμόν τζιαι την ανατροφή σου τότε να σε σιέρεται η μάνα που σε έκαμεν.
Κάποιος που βρίζει χάννει στα μμάθκια μου κάθε αξιοπιστίαν σαν συνομιλητής τζιαι επομένως εν έυκολο το ποδκιάλεμαν με ποιον να ασχολούμαι τζιαι ποιόν όϊ. Το βρισίδιν εν σαν έναν τεράστιον πανό για τζείνον που βρίζει που γράφει «ΕΙΜΑΙ ΓΑΡΟΣ! ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΜΕ!» Ο μόνος φραγμός που θα έβαλλα στην ελευθερίαν της έκφρασης εν η προτροπή για οποιαδήποτε ενέργεια που μπορεί να καταπατήσει τα ατομικά δικαιώματα κάποιου άλλου, διότι η ελευθερία μας η ατομική σταματά τζιαμαί που ξεκινά η ελευθερία του άλλου.
Ο κάθε μπλόγκερ στο δικό του μπλόγκ δικαιούται να κάμει ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ! Ο μπλόγκερ παπάς, ο μπλόγκερ τατάς. Θέλεις να λογοκρίνεις; Έν έχω πρόβλημαν. Θέλεις να διατηρήσεις κάποιον επίπεδο με το να σβύνεις βρισιές; Πάλαι δεν έχω πρόβλημαν. Δεν είναι δικαίωμαν να αναρτάς σχόλια, αλλά προνόμιο που σου παραχωρεί ο μπλόγκερ.
Ερ.: Βρίσκεις ότι εκτός από τη ραγδαία αύξηση του αριθμού των μπλογκς υπάρχει και κάποια αντίστοιχη άνοδος στη ποιότητα των αναρτήσεων;
Εν σχετικόν τούτον. Έσιει τζιαι καλά μπλογκ, έσιει τζιαι μπλόγκ που δεν αξίζουν τον κόπο να γράψεις τον σύνδεσμον τους για να δεις τι πράμαν ένει. Η οποιαδήποτε άνοδος στην ποιότητα τον αναρτήσεων πιστεύκω έσιει να κάμει παραπάνω με το ότι το μπλόγκιν επιτρέπει σε ποιοτικά άτομα να γράφουν ελεύθερα, παρά στην βελτίωση των υφιστάμενων που γράφουν, τζιαι υπάρχουν πολλά αξιόλογα άτομα στην Κύπρο που θέλουν να πουν την γνώμην τους ή να μοιραστούν το χιούμορ τους μαζίν με τους υπόλοιπους. Άμαν είσαι μαλάκας, θα γράφεις μαλακίες όμως, όσο τζιαιρό τζιαι να γράφεις. Ο νούρος του σσύλλου δεν ισιώννει.
Ερ.: Εξακολουθεί για σένα το μπλόγκιγκ να περιβάλλεται από τη μαγεία και τις υποσχέσεις με τις οποίες εισέβαλε πριν 4-5 χρόνια στη ζωή μας.
Με μαγείαν μου επρόσφερεν, με υποσχέσεις μου έκαμεν. Είμαι αδιάφορος ως προς το μπλόγκ μου. Δεν έχω συναισθήματα γιατί απλά ήυρα βήμαν να λαλώ τι έχω μες τον νούν μου. Εν έναν ποσκόλιο. Τίποτε παραπάνω. Αν αποφασίσω να εκμεταλλευτώ το μπλόγκ μου άλλωσπως, πχ μιαν πρωτοβουλίαν για κάτι, άλλη κουβέντα τζείνη…
Ερ.: Πως βλέπεις τις μελλοντικές επιδράσεις του μπλογκιγκ στη κυπριακή κοινωνία.
Το μπλόγκινγ πιστεύκω θα βοηθήσει στην οργάνωσην της κοινωνίας που τα κάτω προς τα πάνω, άμαν διάφορες ομάδες ατόμων με κοινούς στόχους αρχίσουν να οργανώνουνται. Φυσικά τούτον εν τζιαι αννοιχτόν σε κατάχρησην αλλά στο τέλος της ημέρας μόνον για το καλλύτερο μπορεί να ένει η ελευθερία τζιαι η ανταλλαγή απόψεων.
Θέλεις να προστατέψεις το νερόφιδον νάργκις νάργκις στο Παραλίμνιν; Κάμε μπλογκ. Θέλεις να κάμεις μπλόγκ με συνταγές κυπριακές ή με τσιαττιστά τζιαι να τα μοιραστείς με άλλους; Πάλαι γίνεται; Θέλεις να αντιταχθείς στες καταχρήσεις τζιαι την αναλγησίαν του Κράτους τζιαι να ζητήσεις την συνδρομήν τζι άλλων στο να αφυπνήσουν την κοινωνία; Τζιαμαί τζι αν γίνεται.
Σιγά σιγά το ίντερνετ μπαίνει παραπάνω στη ζωή μας. Η ενημέρωση θα γίνεται πλέον στο τοπικόν επίπεδο ή μονοθεματικά, ετσί θα αφιερώνουμεν παραπάνω ώρα για τζείνα που μας ενδιαφέρουν πραγματικά. Στο εξωτερικό το μπλόγκινγκ, ειδικά στες καταπιεσμένες χώρες τζιαι στις κομμουνιστικές εν κραυγή βοήθειας. Που την στιγμήν που το μπλόγκινγ εν απαγορευμένον ή λογοκρίνεται στα ολοκληρωτικά καθεστώτα, εν η μεγαλλύτερη απόδειξη ότι εν ωφέλιμο για την κοινωνία. Μόνον όφελος βλέπω που το μπλόγκιγκ.
Ερ.: Τι θα ήθελες να συμβουλέψεις τους νέους μπλόγκερς;
Γράφεται για πράματα που ξέρετε τζιαι αγαπάτε. Έτσι θα μεταδόσετε στον αναγνώστην σας τον ενθουσιασμόν σας. Αν γράφετε με το ζόριν καλλύτερα να μεν ιγράφετε. Αλλά όσοι θέλετε να γράψετε κάμετε το, τζιαι κανένας να μεν σας δκιαβάζει θα δείτε ότι εν λυτρωτικό πράμα να λαλείς τη γνώμη σου. Όπως τον βασιλιάν τον Μίδα που είσιεν φκια του γάρου τζι έχωννεν τα, τζι έσγαφτεν τον λούκκον τζι εφώναζεν μέσα, έτσι τζι εσείς θα πείτε τζίνον που θέλετε τζιαι σας προβληματίζει.
Γράφετε την άποψη σας αβίαστα τζιαι με σεβασμόν προς σε τζείνους που θα την ακούσουν. Ο σεβασμός προς τους άλλους θα φέρει σεβασμόν τζιαι προς εσάς τους ίδιους.
Καλήν συνέχεια.
6 σχόλια:
ξαναπέ την κουβέντα με τον Μίδα; εν την ηξέρω
sike
Δηλαδή άμα κάμεις μωρόν θα σταματήσεις να γράφεις;
@sike Poy tin vikipaideia
Κάποτε, ο Πάνας είχε το θράσος να συγκρίνει τον εαυτό του σε μουσική ικανότητα με τον Απόλλωνα κι έτσι αποφάσισαν να αναμετρηθούν. Κριτής μπήκε ο Τμώλος και στην αναμέτρηση έτυχε να είναι παρών και ο Μίδας. Ο Πάνας έπαιξε μουσική με τον αυλό του και ο Απόλλων με τη λύρα του. Ο Τμώλος μεμιάς έδωσε τη νίκη στον Απόλλωνα, αλλά ο Μίδας δε συμφώνησε κι έτσι ο Απόλλων του «χάρισε» ένα καινούριο ζευγάρι από αυτιά γαϊδάρου για να ακούει καλύτερα την επόμενη φορά.
Ο βασιλιάς Μίδας ντρεπόταν για τα αυτιά του και προσπάθησε να τα κρύψει με ένα σκούφο. Το μυστικό του όμως γνώριζε ο κουρέας του, που δεν άντεξε και πήγε στο ύπαιθρο, έσκαψε ένα λάκκο και ψιθύρισε την ιστορία. Σκέπασε το λάκκο με χώμα, στο οποίο όμως φύτρωσαν καλάμια, τα οποία άρχισαν να διαδίδουν την ιστορία με το φύσημα του ανέμου, ότι ο βασιλιάς Μίδας είχε γαϊδουρινά αυτιά, κι έτσι όλοι μάθανε για το πάθημά του.
Την ιστορία αυτή την αναφέρει ο Απολλώνιος ως απόδειξη ότι ο Μίδας κρατούσε από το γένος των Σατύρων.
@idiotmouflon Μπορεί τες νύχτες που με ξενυχτά να γράφω... Ξέρω γιω ρε κουμπάρε ίνταλως εννά ξημερώσει αύριον; Ελπίζω να έχω όρεξη να γράφω πάντως.
Ate re, ma eisai fileleftheros? :)
aman kameis click to link me ta flicker photos sou sto blog sou je paeis through oulles tes foto, eshei mian photo pou en i fatsa sou fantis mpastouni...
@stalker. Thekkiou, paw na tin fkalw :) Ivra 2 katakrivian.
Δημοσίευση σχολίου